mandag, september 18, 2006

tomorrow is the day!!

ja, i mårå ska eg ha mitt 1.forsøk på teoriprøven. Eg føle på meg at eg kjæme t å stryga,men eg gong må vær fuste gongen eg prøve. så me grue oss litt t d..

jaja meg får oppdatera dåkke litt, si d e alt for lenge si eg he skreve, å ja eg skjems øve d :)

hm... på fredag va eg i familieselskab sjå min kjære far, ittefulgt av film å kos me min kjære så he holdt ud me me i 8 måna nå.

lørdag va eg lenge på jobb.. 10 tima.. men kvelden blei enormt koslige! fuste så rånte eg å christian rondt på firhjuling, va oppom kristina haarr, på et slags sosialt samvær/kaffi besøg. der fekk eg så lust på kaga så me kristina sin tillatelse bagte eg kaga t alle så va der. uden oppskrift men d gjekk godt.Itte me hadde våre ude å trekt friske loft me jt å dei reiste eg å christian t Elsi. Elle der hu såd barnavakt iallfall :)

D va skam kosele :) futti så lenge si d va si me hadde snakkt ihob :) hu vente snart et lide badn :) bler jilt! eg fekk kjenna når an hikkte :D christian va daotrøtte, så han slokna ett par gonge. tiå gjekk skamfort.. så me totla osse heim i 3 tiå :)

i går så va eg så flinke at eg såd å gjorde leksa faktisk.. kom i gang i 3 tiå å slutta i 6 tiå.. før me rånte ner t ranveig kl.7.. men der va ingen, ikkje en gong ranveig!
d viste seg at de hadde avtalt hall 9, si dar va en sånn konferanse el noge i bore kjørkå så d va deffor di hadde udsett d. men d fant kje me ud før eg hadde invitert folk t kaga å kaffi..

så resten av kvelden blei brukt t kaffibesøg :) ska prøva å få ud noge bilde :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hei på dei tittentei