mandag, november 20, 2006

Mitt sted..

et sted for tilbedelse
et sted for bønn
et sted for ærlighet
et sted for meg og min gud

I det sista he eg hatt nogen fantastiske stunde i bilen min! d e så sinnsjukt gudd.. anbefale alle å finna an plass. eg he mange plassa... å finne stadigt nye.. einaste kravå t en sånnen plass e at du e åleina.. kun du å gud.. en plass der ting ikkje tar frå deg konsentrasjonen.. naturen e og en fanstastiske plass.. der du kan nyda det fantastiske skaperverket hans.. eg elske strandå.. d e så fantastisk.. uansett årstid..

Eg kunne aldri klart meg uden gud, eg e for svake.. eg e tross alt bare et menneske.. eg trenge gud, å eg vett an hjelpe meg allti. Eg forstår ikkje koss folk så ikkje e kristne komme igjønå livet..
Eg e avhengige av gud og eg vett an allti e der, og allti he ti t meg.. å d e så sinnsjukt deiligt å veda.. at eg e elska no matter what.. uansett ke så skjer..

takk for at du allti e me meg..

6 kommentarer:

joi sa...

Bilen e min sånnen plass, der ka eg ver heilt aleina me gud uden at nogen plutsele komme å forstyrre. Det e heilt fantastisk å ha en sånnen plass rett å slett. Det e nok ein av gronnane t at kilometerstanden på bilen min e såpass høge, he kjørt 60000 på to år, det e litt d. men høge forsikring te tross så e d meir enn verdt d!
Ha en god dag kjære ingrid!

ingrid sa...

heilt sant ;) hehe
dyrt å henga me gud på veiane.. så eg kjøre en plas å parkere,,,hhehe

joi sa...

Det va faktisk ikkje så domt tenkt d:)

ingrid sa...

joi: nei ganske økonomisk

Silje sa...

Hei :)

Kom bare sånn plutselig øve bloggen din. Stilig! Lenge siden eg har sett deg nå, du må snart ta deg en tur t Oasen, nå som du har lappen og greie (Gratulera!)

Elske kvalitetstid me Gud! Hjelpe meg t å komma meg gjennom den ellers stress kverdagen. Herlig å kjenna at Gud gir oss nye krefter!

Du e ei herlige jenta Ingrid! Lige deg :)

Og du... va d du som kjørte forbi å vinkte t meg her en dag? (ei stund siden nå då;)) Gjekk litt seint opp for meg =P

ingrid sa...

silje: hehe stemme d... blei litt usikker på om d va deg si du ikkje helste tebage hehe

ja e lenge si me he våre på oasen, men d krasje me uf, litt derfor..