mandag, mai 14, 2007

Lenge leve bloggere!!!




ke så skjer me verden? her blir me innvadert av alt slags.. ke d går, folk he slutta å blogga.. men ikkje eg! he bare hatt d litt travelt.. :) sjøl om dåkk he fått dåkk facebook.. ikkje slutt me blogg!

lenge leve bloggere!!

Ellers he eg hatt ei kjekke helg!
fredag va eg me Tarja og Silje t Ålgård :) d va kjempe kos :) allti jilt når ingrid å jentene e på tur :D traff masse nye folk hadde d skoi... ittepå hang me på salem e ronny, kjartan å nogen t :) kjempe kos.. Kjartan bankte meg i Sjakk.. så sinnsjukt og.. t slutt hoppte eg rundt der.. bare me kongen!

Lørdag va d jobb å uf, sjefs møde.. vanvittgt bra :) spesielle opplevelse... :) masse folk å jilt !

sundag va eg å christian i konfirmasjon t syskenbarnet t christian.. kosele! i tillegg hadde eg å christian photoshoot i kaffipausen.. litt vekke frå di andre vell å merka.. men plutsele va me vist midtpunktet :P jaja ingrid vinkte fint å gliste :) svigermor lurte på ke slags usømelige bilde me tog, men når u såg di meinte hu d va invitasjonsmatrialet ;)

på kvelden va me nere sjå Marianne Torgersen å Morgan.. utruligt bra folk futti! va kjempe kjekt.. bare sidda å snakka å ha d jilt :) å eda litt is gjorde d kje verre d helle :)

kosa dåkke!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det va kongekult å henga me deg, Ingrid!! MÅ gjentas!

ingrid sa...

tarja: så vilt lett at eg e me på den ;)

Anonym sa...

for ei nydelige jenta du e å for et flott par dåkk e! God bless

Ellen=) sa...

Kjekt å hørra/lesa=)