torsdag, september 11, 2008

Glad-melding


ok, en kvær glad-melding bør starta med noge du kan ble litt ekstra glae av!
sjekk ud:
http://www.youtube.com/watch?v=xBoRilB7lRY&feature=related
håpe du trakk litt på smilebåndet! det gjorde iallfall eg! :)

itte mi meining bør ei glad-melding forsetta me noge så he gjort nogen andre glae, derfor ska eg fortella om mi gledja så eg trur det hette på nynorsk!
viss du leste mitt siste innlegg på bloggen he du fått me deg at eg jobbe på bedehuse på Kleppe, å viss du ikkje va klare øve d, så e du jaffal d nå :)
Iallfall ! eg glede meg øve å få jobba me alle desse flotte ongdommane, eg he såvidt kome i gang, å eg må bare sei en ting!
- eg føle meg priviligerte(stor stas!!!)
det e så inspirerane å sjå kor møje de vil jær, kor mange ideer de he og bare kor sinnsjukt flotte personer de e. bler så gira sjøl!!
det e møje så ennå må jærs, å møje så me ikkje litt en gong he kome i gang me. men d e bare en ting å sei. eg kooose meg :D

te slutt et lide bibelvers(noge en glad-melding og bør ha me itte mi meining)

Matteus 5:12a
Gled og fryd dere, for stor er den lønn dere har i himmelen

ha en fantastiske dag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

die Ausgezeichnete Phrase und ist termingemäß levitra bestellen levitra generika [url=http//t7-isis.org]levitra billig[/url]