mandag, februar 09, 2009

litt solskinn i kvardagen :)



Sitte i sofaen heima på lofte, dagen itte me kom heim frå syden. Glae å fornødde og en liden smule trøtte :) Turen te syden va fantastiske i år og. He en utrulige familie, så he d masse løye samen når me reise på tur. Dette året va kjærasten te bror min og me, stakkars jenta... hu traff oss for fuste gong i syden, å d ska kje vær lett å bli godkjent i denne familien. hehe
egentligt e hu allerede godkjent, men me må ha d litt løye !
I korte trekk bestod ferien av:
  • lange rusleturer te straen, båthavna, senteret osv
  • masse minigolf
  • litt is
  • karaoke(ps. ingrid musta stemmen, heilt hese... å har ennå ikkje fått an tebage!)
  • dansing
  • masse goe mad
  • masse løye
  • sjakkspel(eg har øvd meg olaug!!!)
  • uno
  • litt shopping
  • å masse avslapping




























tiå he iallfall gått gysela fort!

6 kommentarer:

Anonym sa...

fytti rakkaren! æg hadde kje kjent ijen finn på gadå en gång!:P kor æ barten?!?!:O:O hihi
såg ud så dåkke hadde d jilt jaffal:D

Lillian sa...

herlige bilder Ingrid:)
God å hørra du koste deg:)

ingrid sa...

therese: hehe d e tydelevis lenge si du he sitt far min!!! han tog an i før me reiste te syden i fjor... alså e d øve ett år si!

lillian: takk ska du ha! godt me nogen solstrålå på vinteren :)

Chairman2K sa...

Hey Ingrid. Kom tilfeldigvis over bloggen din på Gerny sinn blogg. Dette innlegget fikk meg til å tenkte tilbake til den gangen vi reiste med dere til Syden. Gode minner. Husker du kor hyggelige meg og kristian var når vi bestilte kanin til middag på en restuant.

Hva holder du på med for tiden?

mvh atle.

ingrid sa...

atle:
ja huske godt den turen, 1997 trur eg d va :D

eg huske kje at dåkk bestilte d... men kristian gjorde d mange gonge, ca halvparten endte opp me at eg begynte å grina.. nå klare eg å la vær :P hehe

for tiå jobbe eg på bedehuse på kleppe, d e fyste prioritet - i ungdomsarbeidet uf :) åsså jobbe eg aenkvær helg på bryneheimen, å ska begynna som ringevikar i barnehage :)

ke du holde på med?

Chairman2K sa...

Jeg studerer Sosialt Arbeid ved UiS. Jeg er fortiden i praksis hos Nav Sandnes. Og jeg stor trives, tro det eller ei så virker det som en veldig kjekke plass å jobbe. Er kjekt å endelig komme ut i feltet der vi virkelig kan hjelpe folk som ønsker hjelp.