søndag, mars 22, 2009

Wohoo!!! nå e planen klar!

Då har eg endele fonne ud ke eg ska te neste år... Planen e klar!
Det blir då 100% stilling som assistent i Vasshus Gardsbarnehage :)

En kjempe fordel e at eg allerede nå jobbe 2 dage i vegå, så når eg begynne i 100% kjenne eg en del av ongane... E litt spende... e dette det eg ska jobba me resten av livet? komme eg te å finna ud at dette IKKJE e noge eg kan jæra heila livet? ingen så vett, elle Gud vett.. men han he kje sagt noge ennå.. Men eg trur han he leda meg te denne jobben :)

  • Eg tenkte eg måtte få meg en aen jobb udenom gamleheimen, si eg ikkje vil jobba me det resten av livet
  • Følte eg sko komma meg inn i barnehage
  • Sko te å senda søknad te kommunen om vikar
  • sjekka ud alle barnehagane i klepp, og såg vasshus
  • Vasshus va den 1. barnehagen eg sendte mail te(visste ikkje om de trengte vikar)
  • styreren sa de hadde tenkt å lysa ud vikarstilling
  • fekk vikarjobben på intervjuet
  • styreren oppfordra meg te å søka på 100% te neste år
  • Til slutt fekk eg tilbud om jobben uden å ha søkt + tenketid

Så då blei det visst dette :) E utruligt digg å kjenna på en fred øve å veda at planen for neste år e klar å at eg glede meg te å komma i gang!

24-timers Retreat

Frå kl.14.00 i går te 14.00 i dag har eg vore på retreat på bibelskulen. Retreat betyr å trekka seg tebage. Å du trekke deg tebage for å bruga ti me Gud, for å komma nimmare Gud. Retreat betyr og at du e rolige, du søke Gud i stillheten. En ganske spesielle opplevelse, ingen snakke utenom dei så lede det. Men på en måde e det utruligt herligt, alle oppleve jo dette forskjellig - men for meg, denne gongen va det gudd.

Så nå lure eg litt på om eg sko reist på en litt lengre retreat 3-5 dage elle noge. men eg vett kje heilt om eg hadde klart det - men det vett me jo ikkje før me he prøvd det!

Ingen kommentarer: