torsdag, juni 10, 2010

3 kjappe

Her komme en tragisk seint ude oppdatering på bloggen, men sånn kan det visst gå :)

  1. Eg har bestemt meg for ke eg ska te haosten - psykologi årsstudium - viss eg komme inn!
  2. Dvs at eg slutte i vasshus gardsbarnehage - komme te å savna alle folkå å ongane :)
  3. Eg he begynt å selga Enjo :D - å det e stas! :) (www.enjo.no - for dei så ikkje vett ke d e!)

Så ta kontakt viss du:

  1. har lust å vær vennen min i bergen
  2. savne meg i barnehagen
  3. ønske å ha enjoselskap ;)

ellers e livet bra :) ture ner te grimstad i mårå! det varte herligt med ein liden helgatur :) mor-datter tur faktisk :)

Vurdere sterkt å få meg en nye blogg nå når eg flytte, meininga om det?

3 kommentarer:

gunn rita sa...

eg syns bloggen din e fine ingrid:) men syns blogg.no e bedre, så e det ett norsk nettsted, så det e lettere å finne frem:)
endelig ett innlegg fra deg, eg he blitt fast blogg leser, å det hadde jo våre kjempe kjekt viss eg kunne lese fast på din og:)

klem sødi

ingrid sa...

hei gunnr :)
eg tenke å laga meg en nye... så eg starte vell den i sommar... då kan eg kanksje laga på blogg.no?
ps. vente på svar på facen ;)

Anonym sa...

Hei!
Eg har lyst å vere vennen din i Bergen!
Helsing meg (hint: snøballkrig i Myrkdalen)