fredag, desember 09, 2005

5 daga igjen!!!

Oh jess!!!! nå e d bare 5 dage t eg reise t australia.. 14.desember e dagen!! årh glede meg heilt sinnsjukt..
6 dage t eg får sjå broremannen min igjen :) dette e forresten innlegg nommar 90!

Aent spennane så så skjer før den ti:
i dag, fredag ska eg på jobb på mega, i delikatessen, bare komma på besøg ;) så ska eg vær heima.. he litt å rydda å pakka. bler tilige kveld si d e jobb i mårå hall 8.. eg trenge skjønnhetssøvnen... planen e iallfall at d blir tilige kveld.. sjøl om d ekstremt sjeldent skjer!

På lørdag: årh vilt sjef!!! ska eg på ball i haugesund... årh glede meg så en onge! knoph sko jo vær daten min, men så konnan kje aligavel... svigar men men.. reserve daten min steppa inn! martin, min gode speidervenn.
glede meg så sinnsjukt..

lyst å sjekka kor godt du å den du lige/e forelska i passe ilag, gå inn her:
http://www.crushcalculator.com/content/love/855459398


he skreve et nytt dikt, kanskje ikkje verdens beste men!
Et savn

En solstråle så varm
Et kinn så mykt
En kjærlihet så stor
At det blir helt sykt

Netter med savn
Dager med drømmer
Kanskje er det deg
Alle forsømmer

Jeg ville aldri
Forsømme deg
Om jeg bare kunne
Finne deg

Du er i min drøm
Men ei i virkelighet
En gang vil vi møtes
Å da i kjærlihet

10 kommentarer:

Anonym sa...

hei på dei!! ball i haugesund? kva då med, speidaren? kva med at du tok med bregård heller som date? (nå var jo han på julabord i går då....) så du skal down under og feira jul!! jaja, du må kosa deg!!

Anders sa...

Sleibing!

hilde sa...

åh, så romatiske du va;)
nå har eg fått blogg aleina.
takk for en flotte tur
takk for at du e ei sånnei flotte jenta
og jærbu
og husk og skriv om sære tyskere

og god tur te australia

Anonym sa...

Va du fornøyd med ballet eller?

Eg blei nevnt! WOHOOO!=D

Anonym sa...

Va du fornøyd med ballet eller?

Eg blei nevnt! WOHOOO!=D

ingrid sa...

jakob: scounts only... å eg fekk kje verme han på julabord helle :P
yes eg reise på onsdag :D

anders: love you to ;)

hilde: årh tusen takk... du e så herlige hehe eg ska komma å besøga bloggen din! ska skriva om haugesund turen!

martin: ballet va sjef... litt tilige slutt.. men d va vell de fleste enige om? hehe men off futti for en jille tur :D

Anonym sa...

hm? store rompa seie du?

ingrid sa...

klart d...min store stolthed... å du e?

Anonym sa...

Ja, ballet va skoi=D
Eg fatte kje koffor det slutta så tidleg egentleg... Og det blei litt dødt med ein gong me flytta oss øve te Bjørn... Men dåkke hadde det nok kjekt der itte at me gjekk ja;) Sengaparty og greier=P

ingrid sa...

hehe klart d ;)