tirsdag, mars 14, 2006

Ingrid i akebakken!

I går hadde eg konfirmanta, si d va snø ude fant eg å linda ud i sist vega at me sko ud å renna på akebrett! så itte me va ferdige gjekk me ud å rant på agebrett!
futti d va lenge si! me gjekk fust ud på ei kjelva, men bakkane va ikkje så store så di va når eg va liden! så me gjekk bort t akebakken i plassen..

å futti.. bånn gass nerijønå :D
fekk en smell elle to i raoå når eg føyg av, men me tar kje d så tungt!
tippe eg va den så hadde d jillast av alle hehe ingrid tar heilt av, som vanligt :P

Kjenne eg må renna litt meir på agebrett! men eg he store plana om å varta drogen me agebrett itte bil en dag snart!! futti hadde våre skamrått :D nogen så vil verme??

have a nice day :)

3 kommentarer:

ingrid sa...

hehe ja eg vett!!! d ska me fiksa... ingrid å hanne.. russ ilag???
klart me ska renna på agebrett ilag.. itte bil å greie då he me jo lappen å alt!!! satse me på iallfall

ingrid sa...

du joine du vennen?

ingrid sa...

gunnr: gudd gudd, anyone else?