mandag, mars 27, 2006

Rånetøs

Jaddå, i går va eg meste litt rånetøs!

Eg, Christian, Thomas(svogeren) og Fredrik reiste ner t reve, t banen. Der va d åben bane, noge så e vilt genialt.. då kan alle ongdommane få fresa av seg litt i trygge omgivelsa(nydeligt ord!).

Fuste såg me litt på dei så kjørde.. d va kje d jillaste vere.. snøa litt blåste litt å va igroen ganske surt hehe.
så fekk me registrert bilen å sånn. så va d bånn gass! fuste kjørte thomas åsså såd christian på. tippe bilen sladda litt ja hehe.. så når dei va ferdige så sko eg få verme..

kjente sommarfoglane i magen der eg såd... trykkte tryne inn i hjelmen. mannen vifta me d svarta flagget åsså... va d vår tur.. woho.. d gjekk kje sånn super fort.. maks 90 trur eg. men d va drid løye.. bilen sladda en del i svingane kan du sei. vilt festligt eine gongen når me va ude å kjørte glapp rattet.. så christian burta.. tippe ingrid lo en del ja!

eg såd på to gonge.. å itte den siste gongen me kjørde begynte me å varta kalde heile gjengen så me reiste tebage, bytta tebage t de andre dekkå på den aldeles nydelige gamle colten t thomas.. hehe

åsså må eg bare få låv å sei at eg va utruligt goe når eg kjørte bilen t christian ifrå bakken å inn i garasjen på bilsport.. heilt åleina.. i bilen. va litt goe då ja (sannsynleviss hadde omtrent alle andre og gjort d.. men d tar me kje så tungt!)

well well... god bless!

3 kommentarer:

Gunni sa...

svært!!:P æg ao vil frææææsaaaa!!!:P hihihi..

ingrid sa...

når du får lappen ska me så sinnsjukt ud å råna!!!

ingrid sa...

gunnr: me rånte jo kje egentle.. når du råne står du å snakke me folk på parkeringsplassa elle kjøre for å visa deg.. me kjørte jo på en bane for å ha d jilt ;)