tirsdag, juni 06, 2006

takk blei d...

tenkte eg måtte inn å skriva noge. kjenne dette bler et hallmerkele innlegg.. enige? jeje uansett me sett e i gang. denne gongen ska eg kje redigera noge eg skrive å bare skriva d fusta eg tenke på..

Akkoratt nå sidde streifa tanken meg: eg he ganske møje å vær takknemlige for.. kanskje d e dette denne bloggen ska handla om. Men seriøst eg he sinnsjukt møje å vær takknemmlige for. d trur eg alle he. men me tenke kje øve alt, alt me egentle burde takka for..

f.eks så har du kanskje venna. d he eg. å drid goe venna e di. futti dei e verdt å takka for. å den herlige gutten eg e ilag me, kunne ådan opp ! å mamma å pappa å kristian(bror min) eg e vanvittigt heldige så he en sånnen familie. å mormor å morfar å farmor å resten av slektå.

Elle d at eg får gå på skule. klart at skulen kan vær drid t tie, men eg lige meg på skulen eg.. hadde aldri troffe mange av dei du kjenne hadde d kje våre for skulen. å og d at du he noge å jær, tenk å gå heima å sorra kvær dag å ikkje ha noge spesielt å ta seg t, trur eg hadde klikkt.

Å jobben min, d ao e noge å takka for. d å føla at du jær noge nuttigt, d å kunna tjena egne penga, å d å treffa nye folk.

Bare d at norge e ett fritt land e noge å takka for, tenk kor mange så leve i land me krig, svolt, naturkatastrofa å d så verre e. eg trur kje me e heilt klar øve kor heldige å velsigna me egentle e.

men og småting sånn så at d e sol å varmt ude e verd å takka for, elle at nogen va så genialøe å fant opp is.. halleluja hehe.

Å en ting så e sinnsjukt viktige å takka for, e at du e akkoratt sånn du e, sånn du vart t å sånn du e skapt. me alle dei positive å negative siene du har.

Eg takke av å t for at så mange e glae i meg, for at eg he så mange så bryr seg om meg. ikkje allti di seie d, men eg vett di jære d fordeom :)

så takk for at eg får leva, å at eg får leva mitt liv :)

5 kommentarer:

ingrid sa...

gunnr: nårh.. love you vennen :D

Anonym sa...

Så sant så sant, me tenke altfor sjeldent øve kor bra me egentle har d!! Fytti... ser bare alle dei folkå i oslo så leve udpå gadå.. å alle naturkatastrofane, å krigane rundt i verden! å dei stakkar afganerane så har budd i norge i mange år så di plutseligt vil senna heim nå! Eg e søren takknemlige! Tenke bare på d altfor sjeldent!

Rannveig sa...

heilt sant, me takke for lite!
så takk for din vennskap! (nå blei d litt begravelse-klisje... Minne meg om; takk for alt... snufs)
:)

Merete sa...

herlig innlegg, ingrid! me har møje å takka for - Gud har gitt oss å jer oss jammen meg møje!

ASakseid sa...

Hallelujah for det!