torsdag, august 03, 2006

speiderleiren røros 2006

Då va speiderturen slutt for meg, for denne gong! igroen slutte an kje før lørdagsmårån.. men eg ska i bryllup då(woho :D)

men futti så jilt eg he hatt d! blitt kjent me masse folk, troffe masse gamle igjen, ledd masse å ja jort speiderting..

men når eg va på speiderleir så tenkte eg på en ting..
speidera betale for å:
-reisa på leir
-bygga sin egen leir på god gammal måde for hånd
-slå opp telt elle lavo
-laga sin egen mad
-gå på do så ikkje lukte 1. dagen, men alle andre! (eine dagen kjente eg dasslokt frå ca 50 m avstand)
- klara seg omtrent uden elektrisitet å varm vatn
-stinka bål
-dusja i kaldt vatn elle ikkje dusja at all
-sova i sovepose om nettene
- legga deg iskalde å våkna galvarme.. (iallfall på røros)

å masse masse meir.. men d e noge spesielt me d..
å d e knall kjekt!

ska legga inn bilde når eg komme heim.. sidde på oslo s på en nettcafe nå..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hellu you!
LS-nachspiel sg vær på fredag ingri, så då kan du væra m:)
d æ på fotland, rett bårtføre time kjørkå på ei løa der:)
du må åppdatera litt meir av å t:P
å tur på speider vis hadde våre knall kjekt å få t! me går frå plass t plass å leve av naturen ei langhelg elle noge;)

ingrid sa...

gunnr: kanskje forde eg meste kje he våre heima å skreve på min egen blogg en gong.. hehe men ska gå inn å kommentera..

therese: eg stille sterkt på d der alså ;) sei when å where du så ;)kan jo kje oppdatera før folk kommentere.. ;)