fredag, juli 28, 2006

Marivoll :)

Nå he eg hatt ei deilige vega på marivold camping :D Eg, christian å mamma å pappa :) va ganske så kosele.. vognå vår ligge bak d røa bygge oppføre bryggå å litt t høyre ca.

me hadde knall fint ver å me stor koste osse! d blei en del tura rundt forbi, både på campingen å i nærområde. to små tura ud på sjøen, en for å kjøba krabbe å en aen for å kikka litt rundt, å visa christian litt rundt forbi :) men d va utruligt jilt for meg ao, drid lenge si eg he våre på sjøen der.. d va pappa så kjørte då.

Ellers grilla me, solte oss, bada, åd krabbe/reka, reiste t nogen venna i arendal, tusla rondt i grimstad, innom å såg på antikk, såg på kunst, gjekk masse tur, spelte kort me nogen andre på campingen å ellers hadde d jilt :)


satse på at me får t en jentetur i uke 33 ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hørres kjekt ud! :)
Eg og vil ha ferie!! :(
Ja ja, vise jafall på lønnå at eg har jobbd godt i sommar :)

Anonym sa...

ja ingri! me satse på en jentetur i uke 33;)
smask smask frå therese

Gunni sa...

såg kanon ud:D hehehe.. he du færi du elle? jobbe kje du møje ekstra i færien? nogen så he d:P

ingrid sa...

heidi: d e drid kjekt! hehe eg he kje jobbd så møje så mange andre.. akkoratt passe.. hehe

therese: lett om me tæge jentetur.. du stille?

gunni: jobbe en del.. sista ferievegå mi nå.. men eg ska kje jobba itte uke 32.. så 33 e fri den og.. så begynne jo skulen ;)

Anonym sa...

Keep up the good work »