onsdag, oktober 04, 2006

Eg sto eg sto eg sto!!

Eg he bestått teorien!!!
va bare den lettelsen når eg såg det fantastiska synet av den tommelen, og bokstavne så lyste mod meg:

- Du har bestått!

7 feil.. akkoratt passe :D
Gud må ha våre me meg, eg va fillen så vrag før eg gjekk inn.. åsså gjekk alt så bra!
fekk masse spørsmål eg hadde øvt på på internett!

får dåkk så slide me teoriprøven:
www.teoritentamen.no
koste 30kr så kan du ta an så mange gonge du vil iløbe av et døgn!!!

halleluja eg e ferdige me teorien..
så va d oppkjøringå,.. den e d litt verre me!

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERE!!! :D

Lillian sa...

gratulera så masse..

Rannveig sa...

Gratulera!!
Ska nok sjå at oppkjøringå ordne seg for deg og... :)

ingrid sa...

takk takk.. fillen så gudd.. men eg slide me oppkjøringå trur eg.. håbe eg varte ferdige.. trenge enn del bønn folkens så d e bare t å tatla me han der oppe ;)

Roy-Inge sa...

oppkjøringå e d enklaste. bare kjør mest mulig me foreldre etc, så går d så ekstremt bra ser du. folk har klart d før deg, då e d ingenting i veien for at du og ska klara d!