onsdag, oktober 18, 2006

På god veg i d nya året!

Nå he eg bjunt å få roen litt i hjarta å kan igjen slappa litt av å nyda livet!
men eg må sei at eg merke godt eg nå går 3. året. merke at eg he litt møje å jær, t tie litt for møje.. Å eg føle vennskabå t dei eg e glae i lide litt for dette. Men einaste eg kan jær e å prøva å prioritera di... så viss dåkk føle eg ditche dåkk så e d absolutt ikkje meiningå :) å eg blir superglae når dåkk spør om eg vil verme på ting!

Ellers he eg kome tebage frå den fantastiske men korte haustferien..der d som vanligt blei folt program, å ikkje så møje ti t å somla så eg hadde håpt på ;)
ting eg fekk gjort i haustferien:
- bedehustur
- oslotur
- besøkt farmor
- sitt film med en gjeng(filmen hadde me noge me helle på me på skulen)
- strikka!

ting eg ikkje fekk gjort..
- rydda rommet
- sove vekk heile haustferien

Nå he eg kome i gang me konfirmantane mine. Når eg hadde den fusta samlingå va eg litt sleden. Men futti så kjekt d e nå.. har hatt 2 samlinga nå.. å eg e allerede begynt å bli glae i jentene! Men eg får kje verme di på tur i helgå då.. d e litt kjipt! komme t keffor litt seinare!!

åsså he eg kome i gang me ei gruppa for jentene eg hadde i fjor! drid kjekt! te nå så e me 5 å eg satse på at me komme opp i 8 elle 10 iløp av året :D vett kje heilt kor mange så vett ke me helle på me ;) å d jilla e at di velle å gå på den gruppå heilt sjøl.. for å hørra om jesus å ha d jilt :D

yes... komme nok en nye blogg i nærmaste framti om ke så skjer i helgå... futti eg glede meg noge sjukt!!!

kos å knib i frå ingrid!
tusen takk for alle dåkk så e vennane mine, dåkk jær livet mitt verdt å leva når ting e stress!
tusen takk jesus for at du elske meg å lar meg komma t deg å kvila :)
tusen takk christian.. forde at du e t, at du elske meg å at du en bestevenn :)
tusen takk for at eg he en familie.. så støtte meg å e glae i meg :)
e så sinnsjukt glae i dåkke alle

4 kommentarer:

Kristina sa...

du e skjønne ingrid;)

ingrid sa...

hehe keffor d? :)

Kristina sa...

fordi du e så snille og seie så møye skjønt!hehe:)

ingrid sa...

kristina: logisk.. hehe