onsdag, februar 28, 2007

Hemsedal 2007 bare heilt fantastisk!!



Turen t hemsdal i år va bare heilt unike, fantastiske å spesielle. Men så e jo de fleste hemsedal tura :D Me hadde vilt gudd ver, masse koselige folk.. kjekke kvelda me spel, lega, sosialt å løye! tog faktisk av.


Men d stysta av alt va siste kvelden. fust vitnekvelden. der masse folk fortalte vitnesbyrd. et vitnesbyrd e når nogen fortelle noge di he tenkt på, he hørt om, opplevd osv. va vilt svært.. alle he forskjellige ting å fortella.. va vilt svært futti! kjæme kje heilt øve d..
eg e forbeder, dvs at eg ber for folk viss de vil bli bedd for. Itte møde va der kø der me forbønnå.. me 3 forbedera :) d va heilt sjef. store ting skjedde den kvelden. futti så jilt å vær en del av d.


men må kje tru me stoppe her.
Team Extreme(Vikings) va i Hemsedal. UF hadde lovt fleire foreldre å ikkje reisa ner t hemsedal sentrum, si hemsedal he et tøft rykte på seg for kriminalitet, gjenga osv. Iallfall kom dei t oss itte de hadde hatt show.. vilt svært.. De fortalte sine historia.. ke så hadde skjedd i deiras liv.


han eine HP hadde våre torpedo elle noge, krevd inn penga, boxar i verdensklassen, sitt folk blitt lemlesta, lagt egne trafikkregla for gadå an budde i osv osv.


en aen hadde spelt i TNT, reist rondt forbi øve alt på turne å masse sånnt, hatt vilt me jente å dop.. meir enn folk konna tenka seg t. Men ingenting hadde fylt tomrommet ans. Han hadde prøvd å toge sjølmord 8 gonge, å en gong hadde an fått d t.. å våre død i 5 min.. ein kristen så va me i ambulansen(elle noge) sa itte 5 minutt at de sko prøva å gjenopplivan igjen.. men de andre sa nei, de hadde prøvd så mange gonge, å an va erklærte død.. men då sa hu at gud hadde sagt at de sko prøva en gong t å når gud sa d sko de kje spør bare jær d.. de gjorde d en gong t å an livna t.. låg i koma vilt lenge men blei friske. futti å dette va kje heile historien en gong.. d va vilt møje meir men eg huse kje alt en gong.. å d kan vær eg he sagt litt feil me detaljane :P

Ellers litt info:
2 av 3 daga hadde me fantastisk ver i trekket!
me hadde en vilt greie tur opp.. ingen så spudde.. å i trekket vart ingen skada.. iallfall kje meir enn forstuing iallfall ;)
Litt bilde :D




































12 kommentarer:

Anonym sa...

Yo dude:D JA,hemsedal va hailt konge-kon(n)e godt våre lenger dr ja, vert fal når me fek låna dine penga;P glede mg te neste år,JEY!
--olgi p.s.mn nå glede me oS fust te påskeFÆRI;)

joi sa...

D hørtews ud så dåkke hadde en fantastiske tur. Misunne dåkke an på en måde! mn eg he vinterferie denne vegå eg:) så me snakkes kanskje på uf på lørdag?

ingrid sa...

olaug: lett :D vi ska fara til mexico :P

johanne:lett i'll be there :D

christian sa...

Hemsedal var SJEFS i år:D Satse på at Hemsedal bare blir bedre neste år.

Mexico i påsken hadde ikkje våre feil nei..;) Men Klepp strendene e jo ca lige fine så Mexico sine(spesiellt om påsken..)

Anonym sa...

kjekt å hørra at du hadde en kjekke tur, ingrid! æg ao suns hemsedal va villt rått!:D lett så æg ska der neste år ;)

Oda sa...

Hemsedal va sjeefs :D glede meg allerede t neste år. hoho =)

ingrid sa...

solfrid: lett så eg ao ska, viss eg he vinterferie då.. elle eg håbe iallfall at eg ska.. :)

oda: stemme d :D

Gunni sa...

du har den!! meir info på bloggen min:)

Anonym sa...

hemsedal va KONGE!!!!!

Oda sa...

Heihei.

Tikken :p

Les bloggen min for regler

Trond Laland Vold sa...

Ser du og har blitt utsatt for det der mobbetikken... fæle greier! men men hemsedal var jaffal råbra :)

ingrid sa...

eg e fillen blitt tikkt to gonge.. godt eg ikkje he fått fingen ud ennå