onsdag, mars 14, 2007

Gjentikken e teit..

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

  1. Eg sunns d e fantastisk avslappane å sidde direkte på graset! helst barføtt!
  2. Ei stonn når eg va vilt hekta på Harry Potter og Melis gjekk dagane mine i stor del t å sidda nere i kjellaren, hørra Harry Potter på lydbok å eda Melis(usj så masse melis eg åd!)
  3. eg he åde mange merkelige ting: kenguru, sniggla, kamel, oliven(ikkje så merkele egentle, men mamma lurte meg t å tru d va drua!) masse løgnasosta(frå min karriere i ostedisken på Mega) å sikkert masse aent løye!
  4. Når eg va liden va eg litt redde når d va mørkt ude, derfor song eg allti t månen når eg gjekk heim åleina :)
  5. Eg gjekk på plommeslang heilt t nabojentå(Borgny) sa at det va så dumt når folk tog plommene (et elle aent sånn) då fekk eg så dårlige samvittighed at eg slutta
  6. I mine yngre dage drømte eg om å ha en hest, eg å morfar hadde funne ud at viss han vandt i lotto sko me ha en hest i den gamle stallen så nå va et slags verksted/lagringsplass. Si eg ikkje hadde hest måtte eg lega masse ting om hesta. t tie va eg en hest, andre gonge va sykkelen en hest, og på vinterstid trengte eg og en hest så då va akebrette hesten min! å garasjen va som regel stallen!

Eg tikke Ranveig Obrestad, Leif Harbo, Johanne Tjosevik, Stig Andre, Per Sigve Særheim og Anders Ueland...

4 kommentarer:

Silje sa...

Gjentikken e kjempeteit! Men eg må innrømma at eg syns heile bloggetikken e teit. Go tikken in real life! ;)

Du e bra! Komme du snart t Ganddal igjen? Hvis ikkje tror eg nesten eg må dra meg ut på møte på Klepp ;)

ingrid sa...

silje: d e jo kje vits for meg å komma t gandal, dåkke stikke jo rett itte møde uansett :P Men bare kom t klepp.. lørdag kl.8 :D

Silje sa...

Love, vanligvis pleie me kje gjør det. Tarja sko ha folk den gangen du va der, teit at du ikkje visste det. Du sko jo kommt opp! Hvis du komme en aen gang, ska eg hvertfall ikkje stikka rett itte møte!

Ska komma t klepp, men i mårå passe d nok ikkje. Sånn korweekendting :)

ingrid sa...

silje: ok, stikke kanskje innom gandal i kveld får sjå.. ska på jobb så eg blir litt seine i såfall :)