mandag, mars 19, 2007

Lørdag reise eg!.... til MEXICO!!!


Årh kjenne eg glede meg sjuuukt nå :D kjenne d krible i heile kroppen

keffor mexico tenke dåkk kanskje?
jo d ska eg fortella dåkk :D
i forfjor hadde me ei fantastiske jenta buane sjå oss.. Stefannie hette hu! hu kom då ifrå mexico..
Å nå ska me reisa å besøge na! å i tillegg ha en goe ferie der!



eg reise då på lørdag.. tiligt.. TILIGT på måråen..
å komme igjen 9 april!

dåkk kjæme sikkert t å få et evigt langt referat om ke eg he gjort å sånn..
men futti glede meg!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hei!
du må hilsa så masse te stefannie, og gje na en diger klem i frå meg! santvell?

Kjersti

ingrid sa...

kjersti: klart eg ska jær d :D ska kniba na 3 gonge!

Oda sa...

hørres kjekt ud ^^ du får kosa dg kjempe masse

Anonym sa...

ÆG ao ska væra mæ!

Anonym sa...

god tur ingrid! kosa deg masse! =)

ingrid sa...

solfrid: tusen tusen takk