mandag, juni 25, 2007

Det evigvarane prosjektet...

Å rydda rommet...

Ja dette prosjekte tæge fillen ti.. å d har jo sine gronna
  1. Eg finne så møje spennane når eg rydde
  2. Eg begynne å studera d eg holde på me
  3. Eg finne masse papir så eg burde sortert for lenge si...
  4. alle andre ting e kjekkare..
  5. eg rydde i tillegg litt i ståvå å litt på bade... samtidig...

Å plutsele har eg andre avtala å må gå ifrå prosjekte halvferdigt.. åsså går d ei vega elle to så e d sama om igen

eg roditte? nei då :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

eg kjente meg igjen i ALT.
tragisk! eg prøve å rydda det sånn skikkelig siden eg e ferdig med skolen og sånn, absolutt alle skoffene, men der e så masse kjekt neri di.. gamle dagbøge å sånn.. så nå har eg dradd masse ud på golve, men orke ikkje fortsetta.. mor holde på å bli galen.. :p

ingrid sa...

linda: d e godt eg ikkje e åleina

ingrid sa...

eg he fonne et triks, du hive alle tingå udføre rommet.. så rydde du di på plass ittepå.. genialt!!

Anonym sa...

Albert?
D går i denne enden. Nett komt hjem fra Spania.
Å deg?

Anonym sa...

haha, lurt :D