torsdag, august 02, 2007

I am leaving for grimstad..

Jaja godt folk.. itte ei lange døtid på bloggen min komme endele ett nytt innlegg.. dette innlegget komme nok t å gleda nogen, å få andre t å tenka NOOOOOO don't leave me!!! men thats life ;) hehe
Som de fleste sikkert he fått me seg så ska eg på bibelskule i grimstad i år.. det bler heilt kongele!! d e faktisk en del kjente så ska, på godt å vondt :) d e jo kjekt å ha nogen du kjenne der, men d jær og kanskje at d kan bli vanskeligare å bli kjent me nye. men den ti den sorg..

det bler et kanon år uansett.. eg e så gira på å komma i gang.. eg begynne den 25 august.. å nertellingå e på gang for folt..

men sjøl om d blir konge å reisa.. så kjenne eg ett stikk i hjerta når eg må forlata alle eg e glae i, alle vennane mine, christian, familien min å UF.. men en ting e sikkert.. I will be back :D

Før eg reise vil eg få ta farvell me vennane mine.. derfor bler d folk sjå meg fredag 24 august.. frå 8 å udøve.. kom kom.. d kan bli lenge t neste åbe hus :P

Ingen kommentarer: