tirsdag, november 08, 2005

Helbreda?

Oh jes, eg trur jammen eg vart helbreda i helgå.
heile fredag og lørdagen hadde eg skamvondt i håve, sånn sjikkele skallebank!. i tillegg va eg pinnstive i nakken, heilt annspende. Å som om d ikkje va nok hadde eg såre hals ao.

på lørdag va eg på regaze, d va fillen så gudd. Kjartan å to t hadde vitnesbyrd. d va fillen så sjef. eg digge å hørra om koss andre he vorte kristne. så va sangen så gudd. kjente feelingen, va bare godt å vær der. men håve plagte livsjiden ud av meg så eg tenkte ska eg gå t forbønn. men så tenkte eg nah eg vendte litt. så va eg kje sikker. Eg begynte å gå bagøve. Rannveig va ledige så eg gjekk t hu.

-årh eg he så sinnsjukt vondt i håve
sa eg t Rannveig. så ba Rannveig for meg. så totla eg tebage

Eg kjente at håveverke forsvant. ¨Fillen eg glømte halsen¨ tenkte Ingrid. jaja eg får gå tebage. men denne gongen va Rannveig opptatt. Aslak va ledige. gudd d-
- du eg va sjå Rannveig å ba for håve men eg glømte halsen å nakken
følte meg litt halldomme men ja... han ba iallfall for halsen å nakken... å eg kjente ingenting ittepå...

Our God is an Awesome God!!

1 kommentar:

ingrid sa...

d e sjef :D du sko våre heima i helgå.. åbe hus sjå meg på lørdag ;)