mandag, oktober 31, 2005

årh så jiiiilt!!

årh denne helgå he våre så sinnsjukt gudd.... trenge ei sånnei av å t ja!!

på fredag va d den lenge planlagte å hardt ittelengte klassefesten t 2BAA på time. Seffølgele va dar mesten ingen så kunne... hehe ganske tragisk igroen men me hadde d galjilt me så va der, iallfall hadde eg d. me va totalt 5 ifrå klassen... av totalt 14. så litt dårligt oppmøde der ja jente... men så kom to kompisa av linn marie, hansi å henning. koseligge folk der. så me hadde d løye ilag adle ihob. litt udpå kvelden kom Therese ao. å ennå litt seinare stilte to t av linn marie sine venna: Einar å Kenneth trur eg di hette. itte en goe kveld me møje lått å løye tog me turen heim litt øve 1.

På lørdag va eg på jobb fuste, tiå gjekk både for å seint samtidigt.. men d gjekk gudd d. å på kvelden hadde eg min fuste tale på UF, elle talen va 3 delte en av meg, en av elisabeth myrstad å en av Tonje Knoph. følte min del varte litt lenger enn di andre sin... d kan ha noge me at eg har en stygge tendens t å bare legga ud om alt å ingenting. men ja... eg kom meg iallfall jønå. å sunns eg va heilt okay t at d va min fuste¨tale¨.
jess jess... men d va gudd møde ja!
Ittepå reiste me en gjeng t meg. å fleire kom ittekvært. eg telte 20, men d va rett itte filmen når alle va ude å røygte.. så eg vil tippa på en 25. d va goe gang å møje løye. itte filmen reiste mesteparten av folkå. så me såd igjen en liden gjeng vett kje eg kor mange me va... litt onaa 10 kanskje? me hadde d jaffal græla løye hehe itte så eg huse, kanskje eg va øvetrøtte... men eg huse jaffal at d va løye...

Hanne: årh du sko våre der, drid jilt! me mangla deg...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Joda, eg d va ein kanon kjekke lørdag....
Masse kule folk.

Ses snart igjen, eller?

ingrid sa...

svein erik: jaja klart d, me e allti klar for å finna på noge ;)

ingrid sa...

hanne: du savne bamsemumsen??? d e han du tenke på ja, ikkje meg.. trur alle e me meg for å kapra bamsemumsen, udnytting kalles d :P hehe har kje han opplevd nok (familie-splittelse, gjenforening å igjen splittelse???) hehe nei eg bare kødde... d va litt internt for dei så ikkje tog an.. off me savne deg her heima hanne hehe.. men du må kosa deg masse å få mest muligt ud av året! å ja me ska ha mange mange sånne kvelda når du komme heim... belive me!

Anonym sa...

ehhh.. eg fatta ingenting.
Jeje...

Eg tror aldri eg har vore så fodle av sjokolade og laban, som hos deg... Haha... Va en del ringe...

Men godt va d... Jes.

ingrid sa...

Sven Erik: jaja dåkk må bare komma innom fleire gonge, så ska eg fiksa laban å sjokolad :) prøve iallfall hehe

Anonym sa...

juhu! våre litt træge m å åppdatera i d sista elle? hehe jaja... satse på at du kjæme ner en tur i kvel? hadde våre jilt d!

ingrid sa...

gunnr: hehe allti!

therese: satse på d ja!