fredag, februar 17, 2006

Ordene

Så mange ord
Å velge i
Men ingen
Har det som jeg vil si

5 kommentarer:

Anonym sa...

jammen e du flink t masse rart du Ingrid.. dikting Å biljard! du knuuuste jo meg å Brita!

mi prades:)

Gunni sa...

heija ingrid:D du æ bare så goe!!:D skam afint dikt:) i know how u feel:P hehehe..kjempe glae i dæg ingrid:D snakkes i mårå:)

ingrid sa...

gunnr: hehe d handle om å ikkje kunna setta ord på ting du tenke å føle.. men ord kan ikkje beskriva kor glae eg e i deg jentå mi.. så litt om deg ao vell :P

linda: woho I rock in biljard elle ikkje.. eg tapte jo de andre omgangane då! hehe
du rocka jo litt meir enn meg i biljard då! men me rocke ilag! :P

gunni: takk takk :) me snakkis seinare! love you :)

Kristina sa...

heilt genialt dikt asså!trur du har litt meir trening enn meg;) du inspirere!

ingrid sa...

kristina: viss du vil lesa fleire av diktå mine ligge di på dikt.no på forfatteren inzpid