mandag, februar 06, 2006

Innlegg nr. 100 - ska eg legga ner bloggen?

Dette e faktisk innlegg nr.100.. d vil sei folkens, for dei så e litt treige. at eg he skreve 100 teksta på denne bloggen. d e ganske møje. eg vett kje kor interessant alt eg he skreve he våre... men eg kose meg iallfall me denne bloggen. men av å t sidde eg å tenke. e dar nogen så lese denne i d heila tatt? så d stora spørsmålet e: ska eg legga ner bloggen min?

Pulehår/ såvesveis e noge drid!
futti eg huske når eg gjekk i 7ene, då hadde eg kort hår vett du. futti.. d e ganske gudd me kort hår.. sleppe å jær så møje.. men hallo du får jo alle radiokanalane du vil hørra på inn å alle de andre ao.. våkne så står d t alle kanta... vell the nigthmare is back!
itte eg kluppte meg oppleve eg d sama så når eg hadde kort hår, si en del av håret mitt e blitt ganske kort! i dag våkna eg å therese på horpest, alså me vett koss me kom osse bort.. me reiste bort i går kveld (me bur der nå, passe huse denne vegå) AAnyway! me våkna iallfall der.. tusle inn på bade.. i speielen. ke e d så møde osse?
jodå:

to trøtte tryne å to vidle pulesveisa, elle såvesveisa for dei så trenge en litt mildare versjon..
alså framme såg d sånn hallveisbrugane ud, men bag! et kapittel for seg sjøl! therese finne ud at hu ska prøva et triks: strittetongå! på therese sitt hår vell å merka. jodå d funka sånn hallveis. godt alt
ingrid ska og prøva triks: ingrid tenke hm.. viss eg bare rufse d t me litt hårgele/voks ting så blir d så bra då! men tingen va den at d så sto opp, sto meir opp. d så låg ner d datt ner igjen. så..
viss du ser ei me horze caps i dag så hette ingrid.. så e d resultatet!

ska eg legga ner bloggen min?
knib ingrid

11 kommentarer:

Anonym sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingrid sa...

ska sei heidi.. eg trudde du bare meinte eg skreiv uinteressane ting .P

Anonym sa...

Nei!!!

Torgeir

Anonym sa...

Vel, mye av spørsmålet blir da:

Skriver du for deg selv (1), eller skriver du for andre? (2) Skriver du fordi det er godt å få noen ting ned på papiret, eller skriver du fordi du føler du må underholde de som leser?

Hvis alternativ 1: Fortsett å skrive. Skriv når du føler for det. Og ikke stress det.

Hvis alternativ 2: Du liker ikke å skrive, og du anser det som ett must å skrive for å underholde oss som leser..legg ned bloggen din. Meningen med blogger er at du skal ha lyst til å skrive..ikke føle deg presset til det.

..Edmund
(Som har vært der mer enn en gang :))

Anonym sa...

Nei!Eg lese jo avåte,eg:p Masse morsomt så står på di sia :p Men glae i deg uansett ke du jer :p

ingrid sa...

edmund: hehe eg sunns d e jilt å skriva å forhåpentlevis underholda leserane mine

gunnr: jojo sant nok :P

keewee: hehe d e godt, love you to :P

Kristina sa...

hehe eg har ein følelse av at me har skapt ein trend der me me spørr om me ska legga ner bloggen for å hørra ka folk seie om d ;) hehe.men nei ikkje legg ner!jaffal ikkje viss du e sånn som meg:legge mange gonge ikkje egentli merke t ka så skjer, eller ka gud jer for meg før eg skrive d ner eller har vitnespurd...:)

ingrid sa...

kristina: hehe stemme d, d e jo litt festligt å sjå om du får nogen tebagemellinga då.. hehe

gunnr: ja d går an.. eg hadde seriøst ikkje gadda telt di, kanskje du hadde d :P hehe love you :P

ingrid sa...

gunnr: du e så søde!dollejentå mi ;) love ya ;)

ingrid sa...

roy inge: sjef at du gidde kommentera! eg kjæme nok kje t å legga ner bloggen, lige alt for godt å skriva!

Roy-Inge sa...

vett ikje om eg ein gong gidde å rabla ner mi egå meining.

men eg har ikje noge aent å jæra på ligavel. Du har jo akkorat passert et jubileum(?), så eg ser ikje heilt poenge me å feira d me å legga ner bloggen..

Eg lige å lesa d du skrive, så hvis du lige å skriva, så. -Kan du vel bare fortsetta;)

Hvis du lure, så va mi meining NEI.