søndag, juli 16, 2006

En liden øveraskelse t guttane..

Me(eg å christian) hadde våre ilag i 6 måna å gunn terese å stig andre hadde våre ilag i 4.
Eg å gunni fant ud at me sko je di en øveraskelse.. å d blei en ganske svære øveraskelse og, sunns iallfall eg :)

planen va sansehuset i egersund, men d blei en liden change in plans..

dagen va 15 juli.
Eg å gunn terese reiste hall 5 retning sola.. strand hotell. fekk sjekka inn å fekk rommå vårs.
pynta me lys(utente), rosa å et personligt kort. eg kjente d kjitla i magen, gleda meg sånn t å sjå reaksjonen t guttane. ca 6 ditsja gunni meg før hu kjørte opp t solfrid å henta kamera, før hu kjupte jordbær. eg for min del heiv meg en raske i dusjen.

guttane hadde på forhånd fått beskjed om å ta me seg:
- badetøy
- symmebrille
- snorkel
- sovepose

å hadde ingen ide om ke slags plana me hadde for kvelden.

turen begynte me at me reiste på kinaen å åd. jentene spanderte.. dette va guttane sin kveld. me dessert å heile pakken ;)

når me kom ud i bilen igjen fekk di ett teppe t å ha øve seg sånn at di ikkje såg..
me poengterte at dette betydde møje for oss at d sko vær en øveraskelse.. så di kikka kje..

litt hekkan måtte me holda så me kjørte 3 runda i ei rundkjøring, 2 i ei aen.. men di blei litt kvalmne så resten av turen blei kjørt fint å forsiktigt..

stig andre va dypt bekymra øve at han måtte sova ude! han å christian va innstilde på at turen gjekk t egersund, men hadde ingen ide om ke di sko der å jær heller..

når me endele kom fram sa eg at eg måtte inn å kjøba noge i butikken..
eg måtte inn å tenna alle lyså.. både på romme mitt å gunn terese sitt..

ittepå ledde me kver sin gutt inn der romme vårt låg.. å dei såg ingenting.. forsatt forvirra å uden å ana kor me va..

når di kom inn på romme sitt fekk di åbna aoene..
å reaksjonen å smile va verdt d :)

resten av kvelden brukte me t å gå tur på straen å slappa av og snakka på romme :)

om måråen gjekk me å åd frokost i restorangen før me tusla å vassa på straen...

hadde en sinnsjukt romantiske å kjekke kveld :)

5 kommentarer:

Gunni sa...

futti sdå gang d va:) va verdt d:)

ingrid sa...

mm! d kan du trygt sei, jillaste eg he gjort ilag me christian trur eg..

Anonym sa...

Nåååå.. hørrtes SÅ jillt ud!! Eg og vil!! hehe :)

ingrid sa...

heidi: så jilt at du forsatt lese sjå meg, sjøl om d e sommar :)

Anonym sa...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Water jug filter Lillie souper weight loss Acuvue contact lens by mail 2006 cubs jacket tenants home contents insurance england uk National insurance company of wisconson california refinance Plastic surgeons in tijuana for men Benadryl and allegra interactions downey house insurance quotes home insurance hartford jacob's ladder toy http://www.waterbeds-9.info/Heartconditionlamictal.html home owner insurance company Cheap dental plans malnutrition