lørdag, juli 22, 2006

marivoll here I come!

jess nå ska ingrid endele på campingtur! glede meg! dette må bare bli bra!
eg å christian reise ner i mårå.. marivoll e en heilt fantastiske plass, å me litt fantasi kan du finna på utruligt møje løye der.
d så e litt domt e at d mesten ikkje e nogen ungdomma så reise på campingtur lenger... d e jo sjef, eg forstår di kje heilt.. når du he venna/familie så klare du allti finna på noge jilt :D
jess jess, så eg å christian ska iallfall ner i vognå en tur, henga litt me gamlingane så di kule seie :P ringt at eg ikkje e så vilt kule då, men men tar kje d så tungt ;)

dåkke må iallfal ha en fantastiske sommar!

I dag håbe eg å få invistert i et digitalt kamera.. ska på jakt i pausen på jobb :D woho ;)
d gamla rømte frå meg å no one har sitt det ittepå :(

4 kommentarer:

Gunni sa...

hørtest kanonjillt ud:) kosa dæg kjempe masse!!!:) glae i dæg vennen;)

Anonym sa...

Have fun!

Roy-Inge sa...

go sommar, ja

ingrid sa...

hadde d kjempe jilt :D