onsdag, januar 03, 2007

I'm getting MARRIED!!!

- Ingrid vil du gifta deg me meg?
- seffølgele vil eg d!!!

den 27 desember, alså 3. juledag fridde den mest fantastiske gutten eg vett om til meg... gutten så eg elske, å ønske å dela livet med..

d e vanvittigt stort, å spennane å til tie litt skremmane, men mest av alt utruligt jilt! me går imod noge nytt å spennane, så ingen av oss he våre borti før..

me går inn i det nya året mot mange jille, men og vanskelige ting så ska skje. Eg reise til grimstad neste skuleår og christian blir heima å gjer seg ferdige med fagbrevet. Det blir tøft å vær i frå kvarandre så lenge, men eg trur og det kjæme t å vær noge så komme t å styrka forholdet vårs :)

Bryullupet blir sannsynligvis i 2009, si eg reise vekk frå min kjære å alle vennane mine t neste år. foreløpigt he me kje sett dato.. men me he nogen så tenke på. me vett ke dato d blir heilt sikkert

24 kommentarer:

Anonym sa...

Hei

Gratla begge to!!!
Å lykke te:)

ingrid sa...

torgeir: tusen takk.. snart står du der me ring på fingen du og! t alle jente, kapra torgeir viss dåkk kan, viss ikkje går dåkk glipp av en skikkeligwe gokar!!!

Anonym sa...

dette æ bare sååååå jillt:D glae på dåkkas vegne!!:) digge dåkke begge to:)

ingrid sa...

me e kanon glae i deg ao!!

Anonym sa...

Gratulerer Ingrid... satse på at dette ikke er en spøk slik som han "typen" du ville ha meg til å tro :P

Anonym sa...

GRATULERA!!!! Nå smile eg fra øyra t øyra hverfall. Så koselig :)

ingrid sa...

runi: oh no it's for real ;)

silje: takk, d e skam kjekt :D

Anonym sa...

gralla :D får eg komma :P ?

Merete sa...

gratulera, ingrid! (eg må innrømma at eg visste d før eg leste d her, men eg glømte å gratulera deg då eg snakkte me deg i tlf - du ska heller få ein skikkelige gratulasjon neste gong eg treffe på deg!)

Anonym sa...

Gratulera!
Så fantastisk jilt!:D
Eg unne dåkk begge alt gått! ;0)
Lykke til :o)

ingrid sa...

gunnr: takk :)ja d e ganske søtt.. nogen av mine konfirmanta så tog d i fjor :)

janne: heia! sjef at du stikke innom bloggen :P du kan iallfall komma i kjørkå ;)

merete: hehe d jære kje noge, e liga glae i deg forde ;) men je meg en knib når du treffe meg så blir eg ennå gla'are ;)

hanne: takk hanne sunshine :)

Lillian sa...

gratla masse t dokke begge!!! fekk hørra d før eg leste her inne ja, har ikke sett deg på megaen så eg har fått gratulert deg skikkelig, så d får bli en gratulasjon her inne..

Juvelvegen 30 sa...

Å fytti!! Gratulera så masse. Snakkes me kanskje på impuls eller? eg hadde ei fine jul, enn du?

Kenneth sa...

Heisann.
ville bare gratulera bege to!!
Fra Kenneth og Henriette

ingrid sa...

lillian: takk, eg he våre i helgene, men d he kanskje kje du då? hehe

svein: takk takk :D

Anette: takk :D ja me jære d! fantastiske jul ;)

kenneth å henriette: tusen takk :)

Anonym sa...

YO Ingrid! Måtte bare legga inn en Gratulasjon hr au;P Gralla te begge:)
Frå ho tante olga;P

ingrid sa...

tante olga: takk takk :P går d an å leia deg inn i bryllupet for å ta nogen dansemuvs`? :P

Anonym sa...

GRATULERE SÅ MYE! Eg e virkelig glad på dåkkas vegne! Men d har kanskje Christian videreført :) Hb virkelig eg får anledning t å se dåkk i kjerkå :) Gå me d Gud :) Eg e så gla for at Christian fant deg ass :)

ingrid sa...

tonje: å eg e heldige så fant han... han e one in a million.. men d vett vell du og :P hehe å eg e heldige så fant enn så he mange råe venna.. men eg he blitt litt for lide kjende me dåkk.. å d e litt dumt ;)

Anonym sa...

Gratulerer Ingrid! konglekult at dåkk ska smis i hymnens lenker:P eg komme garantert i kjerkå for å se på!

Anonym sa...

YO-yo-yo! tante olga hr igjen...ja du må bare sai i frå vis æg ska laga te et danseshow i bryllupet;-P då bestille du vel exstra muvs;P hahaha

ingrid sa...

olga: eg forvente at du deltar i planleggingå av ud-dritningslaget mitt hehe :D får å sei d sånn ;)

tarja: lett så eg forvente å sjå deg der :D

Oda sa...

Gratulere ^^
gal kosligt då

ingrid sa...

oda: tusen takk :D