mandag, januar 15, 2007

Vellykket jentekveld

Rett øve 20 jente va samla på lørdagskveld i et kvitt hus oppføre turnhallen. Stemningå va på topp å alle va i godt humør. Me koste oss me masse snacks å hadde d jilt ihob.

Utpå kvelden tog me heilt av me en klappeleg kor di fleste va me.. d såg nok ganske teit ut viss du ikkje va me, men knall løye hadde me så såd der å klappte i takt for harda livet. men futti så vondt eg hadde i lårå mine ittepå.. å eg ska innrømma at armane va litt støre dei og..

Litt seinare va me i foll gang me en omgang fantasi. D e drit festligt. trur d e favoritt spelet mitt! når du står der å mime å prøve å forklara, elle sitte å gjette. til å me når du ser på di andre lagå.. tar du heilt av.. hehe dar e så mange løgne løysninga å av å t fårstår du ingenting.. men iallfall.. me hadde d knall kjekt :)

singstar og blei toge fram, nogen vakre tona, litt dubbing t norsk :)

når folk begynte å tusla heim å d roa seg ner blei drøsen ennå bære. å me hadde d så koseligt atte :D

å for dåkk så ikkje kom.. fortvil ikkje d e nok kje siste gong me snakke jentekveld :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

jippi:)
fantasi e alltid ein suksess! ;)

Anonym sa...

ja eg må sei det va ganske så kjekt ja, drid at me reiste heim så tiligt, men sånn skjer når du må tiligt opp dagen ittepå :D

ingrid sa...

linda: stemme d, me knuste di så sjukt :D å i bowling og ;)

Linda på kåsen: ja dåkk sko våre litt lenger ;)