mandag, januar 29, 2007

Nye krefte å nytt mod!



D e så herligt! va på impuls i helgå.. så sinnsjukt deiligt å få fyllt opp; av krefte, av mod å av alt aent så du følte du gjekk i onnerskudd av! å kryba nærme inn t gud igjen å kjenna så sinnsjukt sterkt at an elske deg.. futti så vilt gudd! så nå e eg klar for resten av året.. å ennå meir klar for neste år.. komma meg vekk heimante i frå.. t grimstad, viss d e der gud vil eg ska reisa...

Eg lærte så masse i helgå...å eg fant ud av en del ting. Blandt aent at eg hadde masse ting så gjorde at eg bandt meg frå å komma nærmare t gud, lenke så gjorde at eg ikkje klarte å je gud foll kontroll å la han styra livet mitt. eg trur d he me at me menneske vil ha kontrollen sjøl, at me vil veda ke så skjer å ha litt roen på ting. Men d e jo gud så vett ke så e best for oss.. så eg ska prøva å je an foll kontroll. D e så mange ting så binde oss. ting me igroen kje tenke øve småting.

En av tingå så eg fant ud at ødela for meg va en liden ting så hadde våre ganske så festligt.. et spel.. the sims. Eg hadde kje tenkt øve d før helgå kor møje ti d opptog, kor møje fokus d drog vekk å kor mange andre ting eg konne få gjort i plassen for d.. skulearbeid, ting gud ønska eg sko jær osv osv.. spelet blei liksom noge eg satte fust, noge eg tog meg ti t om d så bare va et kvarter.. e d noge så binde deg? å vil du la d fortsetta binda deg?




2 kommentarer:

Gunni sa...

gud er go, og din nåde varer i all eeeeeeviiiiiighed!!:D halleluja:D god is good:D stay blessed ingrid:D

ingrid sa...

gunnr: så du vil ødelegga livet ditt? :P hehe nei du kan godt låna d :) men då må du finna nogen så he the sims 2, så du kan installera d :)