søndag, juli 03, 2005

morgenbad elle kveldsbad?

ke e d, morgenbad elle kveldsbad når du bada i 3 tiå på nåttå?

i går kveld va me litt folk sjå meg, eg å gunn rita fant ud at me måtte vær litt sosiale.. så me sendte ud ¨sms'a¨(egentle veldigt å ikkje sei meldinga men aaanyway!) me vart en liden gjeng. ett godt fleirtal av jente, iallfall i begynnelsen.
då va d meg, gunn-rita, olaug, linda, therese , hanne å martin (gutten!!)
therese forlod oss ganske tiligt(stedling) i 12 tiå og martin ikkje lenge ittepå (skjærgårds).
men ikkje lenge ittepå kom stein kjetil å odd arne å litt itte d kom marius ao bort.
kenneth ao stakk innom. men han ao sko på jobb..

oi eg glømte å fortella ke me gjorde tiligt på kvelden! ja då fyrte me opp den råe cd'en min så eg kjupte i begynnelsen av juni(når eg va på klassetur) å der va d folt!! av goe gamle ¨slagare/hits¨
gunn-rita å hanne danste t las ketchup sangen
eg å hanne tog av på barbie girl
å sist men ikkje minst eg å hanne visste fram braike(ane kje koss d skrives!) skillså vårs! t den der bumfunk mc ting sangen.. d tog en deel av ja!

litt seinare på kvelden itte therese å martin hadde reist va d klart for litt konkuransa! då hadde me kem så konne holda seg oppe frå golve lengst når du låg på en eh spesielle måde.. der vant gunn rita, odd arne på andre plass, stein kjetil på tredje å olaug på fjerde (me andre gadd kje verme)

så sko me sitta i 90 grade... men då va d bare meg å gunn rita.. eg vant.. me såd i litt øve 2 å ett hallt minutt :)

tiligare på kvelden så shaka me litt... då va d blandt aent om å hinka opp å ner bakken meste ner t turnhallen, eda 5 firkløverblomma på alle 4 i hagen vår, bli slått i lamasen av alle å sikkert litt t..

kvelden endte me at me reiste å bada. gunn-rita,odd arne, hanne å stien kjetil i en bil
å meg, olaug, mairus å linda i den andre.
når bilen eg såd i kom bort måtte me venta på di andre.. så me kjørte, spant litt å hadde d løye. eg såd å rånte i vindue.. sånn at du sitte i vindue liksom.. så begynte marius å kjøra.. men men løye d, lekte vindusviskar å litt sånn.. t slutt itte litt om å menn kom me osse inn t hølen.. der va jo allerede di andre komne.. dei hadde kjørt en aen vei då.. typisk.. hehe å når me kom va de ferdige å bada å sto å frøys.. hanne sko igroen bada me osse.. men hu pingla ud. linda å olaig gadd kje så eg å marius bada mens de andre såd å såg på å holdt varmen.. d va ganske gudd alså.. d må eg sei :D anbefale d på d sterkaste..!!

håbe alle så va her hadde d jilt å alle dåkke andre: håbe dåkke ao hadde d jilt :)

1 kommentar:

ingrid sa...

hanne: d e godt.. jaja dåkkas feil at dåkk eh kjørte den andre veien me va heilt klar.. me va bare på feil parkeringsplass kan du sei ;)