lørdag, juni 25, 2005

heima på en lørdagskvel?

jodå eg kødde ikkje hehe. eg va faktisk heima me mamma å pappa på lørdag (i dag) å eg må sei at d va ganske så deiligt.. avslappane å ja! t nå he eg åde krabbe å ittepå jordbær. nå sitte eg i kjellaren på pc'en så e litt klikk å skrive på bloggen :)

d e fillen så gudd å ikkje ha noge spes du ska elle må jær.. igroen burde eg jo rudda romme.. så eg he jo forsåvitt noge eg sko ha gjort.. men d e glømt for kvellen..

akkoratt nå sitte eg å hørre på min høyt elskede panfløyte musikk cd! e vilt bra..anbelfale d på d sterkaste (oi.. en del anbefalinga i d sista ja hehe menne...anyway)

eg huse kje sist gong eg va heima på en kveld i helgå..uden besøg meine eg.. kjenne eg e noge hallstøle i ryggen, sko hatt en full kroppsmassasje.. nogen så melde seg på audition? hehe
låv å håba :D

eg e vilt klar for grilling en kveld, bare ikje i kveld, dar sko visst vær grilling så systar t steinar på kverneland i kveld, va d så?

årh tippe d e gudd.. i mårå e d sundag då e d kje åbe på mega.. vilt gudd!

menne då vil eg bare ynsja dåkke adle i hoba en fortreffelige kveld!!

10 kommentarer:

Roy-Inge sa...

Du e ikje aleina.
sitte heima(i kjelleren, på pcen!).
sånn typisk familie-gjeng-kvell-opplegg...
jaja.. finne allti på noge:)

hehe- melde meg på audition eg:P

ingrid sa...

roy inge: jaja ska je deg en nærmare dato for auditionen ;)

hanne: du å den dansingå t gamle cd'a, du å netti? elle bare du?
åe.... brownies.. off brownies e neinei-mad ;) glae i deg ao

ingrid sa...

hanne: eg sunns eg å du ska ta osse e kveld me dans å sjao.. et par bedehuspils å foll musikk elle ke seie du? :P

Anonym sa...

Hei Ingrid å takk for sist!
Hev du sett på fokus web, der skal nemleg folk prøva å finna ut kven eg er.... Dette høyres spanande ut, klarer du å finna det ut??
mvh
Mr.X

ingrid sa...

mr.X: takk for sist? har eg snakkt me deg? hm... heila fokus siå e jo folle av bilde av meg for tiå.. off! seie bare eg..

Anonym sa...

No hev eg venta ei stund på oppdatering kjære Ingrid, og eg vonar at du gjer det snart..... Eg trur ikkje at dykk klarar å finna ut kven eg er...., men koseleg er eg iallefall, ha ei god helg.
mvh
Mr.X

ingrid sa...

mr.X: har eg å gunn rita snakkt me deg nogen gong?

Anonym sa...

Ja eg trur at eg hev snakka med dykk to ein gong, eller ja, eg hev snakka med dykk å truffe dykk ved nokre andledningar.....Me det er ei stund sida no....
Mvh
Mr.X

ingrid sa...

hm... gunn rita.. d e domt at me snakke me så mange folk viss ikkje hadde d jo våre enkelt! hehe elle ke seie du?

Anonym sa...

Ingrid. eg kjede meg.du hadde skreve på msn te meg i dag,men eg va på jobb då.leeenge si du he våre på msn:) savne deg.=) gla id eg, koskos