mandag, juli 25, 2005

nakenbading = vilt skommelt å litt ulovligt?

stemme d... litt av en jentetur..
iallfal så bestemte me osse for at me sko ta osse en tur ner på bryggå udpå den eine kvelden.. me såg nogen filma å venta på at d sko varta mørkt å at folk sko legga seg..
så sprang me (ja me sprang faktisk) ner t bryggå å sto der litt.. gunn rita hadde igroen pingla ud så eg å solfrid sto der klar t å hoppa udi.. bare t å hiva av seg klænå..

kem måtte hoppa fust udi, jodå d va ingrid.. så hoppte solfrid udi å når gunnr såg kor løye me hadde d å fant ud at vatne ikkje va så kaldt joina hu og.. der låg me å symde udi sjøen i ca 2-5 min før me sjynta osse opp igjen i håb om at ingen såg osse..

va vilt skommelt... men fekk litt kick av d kan du sei!
e d forresten låv me skinnidipping på campingplassa?

6 kommentarer:

ingrid sa...

alt du jær for at folk ska lesa på bloggen din ;)

Juvelvegen 30 sa...

akkorat sånn så bading i ei fontena så faktisk e ei ronnkjøring! du va vel kj me på d... pingel! jaja løye på tenoase! må koma på fokus på mandag:)

ingrid sa...

ey anette!!! eg va me i fontenen i rondkjøringå... ! ke du trur om meg... heheh :D

Anonym sa...

fillen asså! hvorfor får jeg aldri værme dere på sånne ting? er jeg liksom ikke god nok for dere? bare fordi jeg mangler en bitteliten bagatell som kvinnelige former (har jo faktisk en ganske så kvinnelig rompe) så sga dere ekskludere meg fra d gode selskap... nei, dette er rasisme og fordommer!!!

ingrid sa...

me spurte jo faktisk om du ville verme då bregård.. hehe men du sa d måtte ble en aen gong så du må kje komma her å klaga ;)

Juvelvegen 30 sa...

sorry ingrid!! skylle på ertehukommelse pluss at anders aldre kom mæ kamerae mitt så æg he kje bilde av d:(