mandag, august 08, 2005

RR-landsleir

jes jes!!! ingrid he våre på speiderleir igjen! fillen så sjef!
mandag den 1 august reiste eg ilag me mine kjære brynespeidervenna: leif olav, asbjørn å tolleiv i den fantastiske bilen t familien Støle. Når me endele kom fram va delta på plass (et aent rr-lag me sko dela område me). me sunns di virka noge håvne, men så feil konne me ta. sjefs folk!! hekkan så møje jilt me hadde.. å en del pyromana va di ao, noge så passa osse godt

eg he kje giddå t å skriva om aaalt for d skjedde så masse men eg tar me høydepunktå!


1. Rappelering:
eg rappelerte frå en 95 meter høge demning.. for dei så ikkje vett ke å rappelera e så e d når du fire deg ner frå en fjellvegg elle noge i den duren.. d va fillen så jilt å skommelt å alt på en gong! eg klarte jo seffølgele å setta meg fast.. dar e sånn fall sikring så viss d går får fort så skrue den seg på så i slutten vart eg litt vågeligge så den slo seg på kan du sei..
så der hang eg i et tau 3 meter oppføre bakken å 92 nerføre demningen sånn ca då.. så måtte enflotte fyr komma å hjelpa meg... så hang me der. me hadde en liden luft date va ganske så romantisk sunns eg.. så traff eg han i bar/kiosken en aen dag.. uUu... hehe igroen kødda me bare masse men men kosele åløye va d jaffal!

2.Paintball
jodå ingrid spelte paintball for 1.gong i mitt liv! d va løye å jilt! å litt vondt en sjelden gong av å t..
fekk blåmerke! e litt stolte av d kan du sei.. hehe me vant 2 kampa :D men så tapte me den siste.. men d va drid jilt!!

3. bading!
på onsdagen sko me egentle på haik.... men eg hadde mine gronna får å vær i leiren! så eg pluss tolleiv, leif olav, jorunn(delta) å johanne reiste t sauda t ett utebadebasseng å bada å dusja.. d va deiligt! så jekk me ud å åd kinamad ittepå! d smakte GUDD... hehe

4. dusj
itte 6 dage på leir va d deiligt å konna dusja onna varmt reint vatn! ikkje så møje meir å sei om d igroen.. hehe

5. Speed-date'ing
d va fillen så rått!!! sånn at jentene å guttane sidde på kvær si sia så flutte guttane seg itte 2 min.
d vil sei at du he 2 min t å varta kjende me personen før du enten skrive navne hans på lappen din, elle lar vær hehe va kjempe mange koseligge folk.. men nogen av di hadde vilt lide å jær på! va sånn at eg mesten fekk problem me å snakka me di, for di sa jo kje noge ! spesielt en eg tenke på nå.. men som sagt fleirtal av koseligge å sjarmerane speidergutta :D

6. bare egil- konsert
eg lo masse!!!! helste på han ittepå ao.. d va gøy!

7. vamp konsert
fy fillen eg visste kje at dei va så goe.. tog heilt av.. årh eg trur meste eg ska ud å handla cd!

8. underholdning på leirbålet
d va nogen frå fekjann rr-lag så hadde underholdning..
1 sitt håve stakk ud, så e d to andre så styre armane.. men me ser bare håve å armane liksom..
åsså sko han eda, pussa tennene å litt aent ... eg lo så eg hadde vondt i magen! terningkast 6!

9. mr. rover
d blei kåring av mr. rover.. eg blei litt skoffa av resultate då.. men fy fillen så løye.. her konkurerte dei så blei meldt på i blandt aent sjekketriks, stripping, ulike situasjona di konne komma opp i forhold t jente å synging!

detta va en del av d så skjedde denne vegå... eg hadde d gaaal jilt håbe dåkk koste dåkke me å lesa d!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...Speideren ja...Det var tider ;) Hei forresten :)

ingrid sa...

hanne: årh d va drid jilt!! men savna heimen litt ja, blei litt for lide kvella med gjengen i sommar kjenne eg! iallfall i forhold t resten av året :P

Eddi: ey så kosele at du stakk innom, koss hørte du om min blogg?

Anonym sa...

Jeg har blogget såpass lenge, før blog fenoment ble populært, at jeg har funnet en del bloger jeg faktisk går igjennom og leser innimellom, og så sjekker jeg ut linkene.

Så så jeg navnet ditt og tenkte jeg skulle stikke innom og si hei :o)

ingrid sa...

eddi: så koseligt då? hm.. kor fant du mitt mystiske navn då? hehe

Anonym sa...

Tja, jeg tror jeg gikk via Bente til Hanna, til Ingvar og så sjekket jeg ut alle han hadde, og da kom Kenneth SInnes, og så fant jeg deg hos han tror jeg... :)

Stalker? Me? :p Nei, nå har jeg blogget siden 1999, først laget jeg jo min egen, før jeg flytta videre til en annen tjeneste, og har altså endt opp på livejournal. :)

ingrid sa...

hm...okay!