torsdag, august 11, 2005

better safe than sorry?

ke jære du når du ska på jobb å ser i avtale bogå å mobilen for å sjå ke ti... å dar står to forskjellige tie??

på mobilen stod d: 16-20.00
i avtalebogå sto dar: 07.30-15.00

eg kunne enten:
- ligga heima å drida i d å gå kl.4 å kanskje ta feil
eller
- gå på jobb hall 8 å kanskje ta feil
eller
- gå på jobb hall 8 å finna ud at eg sko jobba begge vaktene

jodå better safe than sorry tenkte eg... kom ner på jobb sko t å stempla korte.. jo der komme birger (han andre så jobbe der av å t)
¨åja va d du så sko jobba, jaja då går eg heim igjen¨ sa eg
forklarte kort å gjekk heim igjen..

eg va litt heldige då.. eg slapp å gå begge veiene.. pappa sko på jobb så han kjørte meg, å hadde eg gadda venta en liden halltime så konne han kjørt meg heim igjen og.. men d gadd eg kje så eg gjekk heim i plassen..

men nå ska eg kryba opp i sengå igjen å kosa meg onna deg goa varma dynå mi... å kanskje begynna på den nya harry potter bogå..
sjøl om eg igroen burde rydda å litt sånn iplassen

Hanne: go tur!!!! kosa deg super duper masse i USA!!! we love you and miss you å alt d der.. å me savne deg allerede, iallfall jære eg d! hanne reise i dag t USA å ska vær der ett år som utvekslingsstudent..

thats it folks ;)

Ingen kommentarer: