mandag, august 29, 2005

Turid elle Ingrid?

Okay... på skulen he di då funne ut at eg passe bære å hetta Turid
-du ser ud så ei Turid du...
- turid...

nå he eg til å med begynt å reagera på turid.. så nå svare eg når folk seie turid og..
ke sunns dåkk eg passe best: turid elle ingrid?

i d sista he eg forandra meg litt... utseende messigt meine eg (forsatt goe gamle, merkeligge ingrid med dårlige humor..)
- eg he då fargt håret.. så nå e d mørkt... me lilla skjær i elle noge...
- kluppt meg.. men d va kje noge ekstremt (mamma såg d meste kje når d va litt blaot men såg d visst itte eg hadde sagt d.. jaja!)

vurdere å få meg fargelinse bare for gøy.. brune elle grønne... ke seie dåkk t d?

ellers har eg d bare greit, knall kjekt på skulen, litt møje teori men jilt fordeom. he fonne ud at d komme t å bli ett travelt år for meg.. ikkje så ekstremt på skulen, men alt itte skulen liksom:
- jobb (mega har sagt opp vaskejobben)
- speiderleder (aenkvær onsdag+ en mandag i månen)
- komfleder(en gong i månen)
- trening (2-3 gonge i vegå)
- ridning (når eg he ti,prøva på en gong i vegå...)
- uf
pluss eg må forbereda litt av kvært t desse såkalte aktivitetane.. men men d går godt! bære å ha masse å jær enn for lide :D då hadde eg bare kjeda meg uansett :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Brune eller grønne? BLÅ må du ha...Sånne dype blå linser, som gutter bare ser inn i, og så er de fortapt...

ingrid sa...

eg har sånne frå før... men mine ekta :D hehe aoene mine e knall blåe, klare aoe...trur eg iallfall?

ingrid sa...

gunnr: hm jaja men hadde eg passt turid å ke farge aoe bør eg ha liksom?

ukjent sa...

Heei Turid:P

Eg syns turid e søtt, men du hette jo Ingrid, men d versta e jo att når me robe Turid t dg så snur du dg:P

ingrid sa...

gunnr: hm... får testa ud brune enn gong ja! ai know.. mine aoe e litt søde alså :P

hanne: tja kanskje d ja!

iselin: ja, gir itte for gruppepress? elle så sunns eg d bare e litt festligt.. kanskje mest d sista. men eg reagere litt ubevisst og :D

Anonym sa...

Men da bør du jo ikke endre øyenfargen!

ingrid sa...

edmund: men d spørs jo om guttane meine d sama så meg å gunn rita då.. hehe

gunnr: e eg sexy og nå?

Anonym sa...

Så det du sier, er at jeg ikke teller som gutt?! Hurmf!

ingrid sa...

edmund: neinei hehe men du he sannsynlevis ikkje studert aoene mine liga møje så meg å gunn rita ;)