onsdag, august 17, 2005

A dream come true!!!

årh tippe eg hadde d gaaal jilt på tirsdag!!
Eg å Therese ridde ner t sele straen. therese i frå øksnevad å eg ifrå sveinsvoll, på kver sin hest.

Therese kom bort t sveinsvoll. fysta så skjer når hestane ser kvarandre e at di bjunne å vrinska å gå mod kvarandre ¨oh shit¨ tenkte ingrid. eg fekk therese t å gå bag en vegg me hesten så å steig eg ao opp. så ridde me avgårde. d gjekk gudd d.

me ridde å hadde d rektigt så sosialt. d skjedde jo seffølgele nogen litt småflaose(så egentle bare va løgne) f.eks:
bestlill(hesten eg rir) stoppte når d kom en bil, itte tegn får meg å therese stoppte bilen (egentle prøvte me bare å få an t å kjøra litt seinare men men..) okay tenkte eg. ga bestlill ¨ordre¨ om fremmad marsj.. men d va kje akkoratt d så skjedde nei... bestlill stoppte heilt opp får å pissa... å me DEI stønnelydane. eg holdt på le meg i hel, therese holdt på å le seg.. å bilen så stoppte for oss me 2-4 ungdomma/unge folk holdt på å le seg i hel...
jaja ittepå fekk me jaffal kome oss vidare avgårde.

en aen aen litt festligge ting elle problematiske? va jo når me kom fram t straen, hadde gitt hestane litt å drikka å sko t å sedda oss, for å eda. jo d gjekk fint d. heilt t hestane fant ud at me hadde mad.. ronja (therese si) bjunnte å sniffa intenst på sekken min. therese måtte draaaa na vekk. å eg stressa me å få ud litt mad av denne vakre gule å svarte sekken. jodå når di hadde fått litt mad jekk d bære.. bestlill oppførte seg ganske fint. men insisterte på å både smaga bollene, fantaen å nektarinene så eg å therese hadde tenkt å eda.. men me fekk me og .

så må eg bare få lov å fortella litt om raohålå å di snille så kjørte forbi oss.
ei dama f.eks SÅG at me gjorde tegn t at hu sko sakka ner farten.. men neeeeei hu kunne kje d.. d va rett før den stygge fingen kom fram. men ta d mero me va snillare å oppførte oss bære enn som så. me ga na ett styggt å surt tryne.

vår kjære traktorvenn derimot han va me gla i. me tenkte me sko vær jille å legga oss inn på en traktorvei sånn han kunne kjøra forbi. men der gjekk me på en smell, for han sko nemmligt inn der. litt småforfjamsa ridde øve t andra siå av veien. våre kjære traktorvenn jo ikkje nok me at han stoppte for oss, han la seg fiiint innte siå sånn at me lettast å minnst muligt problematisk sko komma oss forbi. i tillegg! smilte han veeeldig å me smilte tebage.. sånne folk sunns me jo bare e koseligge!

tur terningkast 5

5 kommentarer:

ingrid sa...

godt at nogen kommentere her hanne :P min trufaste blogglesar! love ya!

Hilde Sinnes sa...

Hørres ud som dåkke he hatt en koselige tur=) men.. du måå komma på fokus på fredag! eg savne deg:) låv ju <3

ingrid sa...

hilde: eg ska prøva å komma meg bort itte jobb ;) men d bler liksom i 11 ttå eg kanskje komme å då he vell mesteparten reist?

Roy-Inge sa...

d e sånne folk som e folk. alle andre e liksom ikje... folk, liksom... d e sånn så Jakob seie, sure bussjåføra sko aldri ha vore bussjåføra, de ska vera hyggelige å yta service. Folk så smile å e "hyggelige" som du nevnte, e goe folk, ass

ingrid sa...

roy inge: jadå sånne smilane folk lige me :D iallfall eg!