tirsdag, januar 31, 2006

to all the members of jentegruppå!

I dig you!
d e sant, dåkk e fillen så tøffe.. kver å ein av dåkke! futti for en gjeng.. konne kje vorte bære :)
eg he d fillen så jilt ilag me dåkke.. å eg å linda snakke om kor sjef d e me dåkke!


I går hadde me sånn samling ting me pleie.. å ja d tog litt av på slutten!
hadde d ganske festligt... me snakkte om nogen av tingå enkelte menigheda ser på som feil: alkohol, dans, tromme å trekkspel
d va desse tingå me snakkte om..
dans meine f.eks nogen menigheda at e d sama så ståane sex..
å nogen meine faktisk at satan bur i trekkspele..

Itte me hadde snakkt ferdigt kobla me t singstar.. å tog av me d.. futti så løye !
trur eg va den så tog mest av.. sjøl om eg e vilt forkjølte akkoratt nå.. jaja me får synga me den stemmen me he.. sjikkele vakkert hehe eller ikkje.. men tar kje d så tungt!
eg he funne ud at eg trur eg må få meg singstar...fillen så tøft!!

to all the members of jentegruppå:
eg he blitt voldigt glae i dåkke, love ya :)

6 kommentarer:

ingrid sa...

gunnr: årh di e så sjefs, du ane kje.. kalle di iallfall mine jente :D

Anonym sa...

ja det er fillen isje tull dei jentene tar heilt av.... jaffal du ingrid på singstar :) så eg må nok sei meg enige med deg ingrid, dei er skam kule, konne isje ha våre bedre :)

ingrid sa...

gunnr: viss du ikjke merka d oppdaterte eg seinast i går.. trur eg :P elle så va d i forigår ;) eg får sei ¨så kristina seie.. et elle aent om at du må venta i spenning forde eg ikkje skrive viss eg ikkje he noge interessant å skriva om :P

ingrid sa...

updates seinare i dag

Anonym sa...

hei=)
kjempe kult atte du skrive om osse=D hehhe.. allti kjekt å verme dg og! du e drit kul, du e lixm ikkje redde for å drida deg ud å e deg sjøl=) kjempe gla eg he blitt kjent me deg=D kjempe gla i deg

ingrid sa...

linni: d e viktigt å tåra drida seg ud!! :D you rock girl ;)