onsdag, april 05, 2006

Ingrid sveve på skye...


Futti, sidde å hørre på dance/trance å eg kjenne den deilige følesen av å vær forelska,
kjitla meg i magen, å varma meg i hjerta. d e så sinnsjukt jilt å fantastisk. Eg føle meg så heldige å glae!

Trur aldri eg he våre så forelska før. Tippe en del så lese dette tenke.. seriøst gidd å skriv om d på bloggen. Men eg må, hehe på bloggen min så skrive eg om d så opptar meg å d så skjer i livet mitt. å akkoratt nå så e d at eg e stormforelska i den deiligaste gutten eg he troffe..

Føle det bur en liden fjortiss i meg, så he vidlaste festen på innså. Sommarfoglane kjilte meg i magen, smile lure seg fram t tie å utie, å eg springe rondt å e glae omtrent 24 tima i døgne.

til alle så e forelska: nyd d!
å til alle så ikkje e d: ikkje stress, d komme når du minst vente d, d gjorde d iallfall me meg!

Å til gutten min, takk for at du får blodet mitt t å brusa å hjerta mitt t å banka fortare...
love you :)

20 kommentarer:

Gunni sa...

søtt!!:D kjenne te d:) mm, så godt;)

Anonym sa...

så bra då..! :)

ingrid sa...

gunni: hehe mm...så godt :P

eirik: hehe ja sant d e ;)

ingrid sa...

gunnr: hihi ja ikkje sant :P
men at du e despo e vell ikkje noge nytt vennen? :P eg bare tulle :) your time will come.. om eg så ska hypnotisere en elle aen tulling t å bli forelska i deg for resten av tiå, t an daoe :P å viss d ikkje går så ditche eg christian åsså springe me i klostere å friste monka sånn me hadde tenkt! :P eg håbe for min del at du klare kapra en sjikkelige fyr!!!

Anonym sa...

ta vare på øyeblikket ingrid!! er ein god følelse!! gløym heller ikkje at den forelska følelsen ikkje vil vara evig, den vil etterkvert utvikla seg til ubetinga kjærleik!! og det er heller ikkje feil!! p.s så søtt at du har toge med eit bilde frå god buusen me kjørte te hemsen!!!

ingrid sa...

gunnr: tuusen takk.. nå kan eg såva om nettene igjen!! ehhe

jakob: nei d e sant d, men eg trur d blir liga strålanes d ! å your welcome, sunns me såd i nydelige omgivelsa, kanskje d hadde me at d va din buss sånn hallveis å jær?

Roy-Inge sa...

mye der som e sant(ferske erfaringer), ang. blogging så har du heilt rett.. di egå sia, du bestemme..

ingrid sa...

roy inge: oi oi e du forelska?? ;)

Hanne sa...

Så sjønnt Ingrid! :)
Sko våre gudd å hatt den følelsen igjen... :P blir litt misunnelige her :P hehe

Anonym sa...

dette e meint som et komliment te deg ingrid, å ikkje en fornærmelse te christian...

men eg studerte bildene litt, å eg må sei at du e en del meir fotogene en han:P

ingrid sa...

hanne: d kjæme nok ska du sjå hehe

gunnr: me e jo kje spesioelt fotogene nogen av oss då men hehe

xd sa...

Gunnrita viss du bjunne å bli despo, så e eg d åg=)
kansje me kan "gå på jakt" ilag=)

Me jakte på kvesi sia av elvå, men alltid greit å kjenna ei/enn på den andra siå:P=)

ingrid sa...

steinar: om du hitte på besteveninnå mi??? hehe d e bra! hu trenge en mann! å du e jo kremen av isen, elle fløden passe kanskje bære :P men ja du tar poenge :P kjinna på! :P

xd sa...

Eg hitte nåkk ikkje...Men tenkte me konne "legga inn nogen goe ord" sjå våre likesinnede=)

Anonym sa...

Uffda, fælt mange som begynner å bli desperate ser jeg.

Min erfaring er at man bør leve livet så lenge man kan uten noen, for å ha noen som maser hele tiden er stress?

Hørte jeg noen nevne at "Med den innstillingen så kommer du til å være ungkar resten av livet"? :p Ja, det kan vel tenkes, og får igrunnen bare være. :o)

Jeg liker friheten..

Men på en annen side, gratulerer Ingrid :)

ingrid sa...

Runi viss eg ikkje tar heilt feil ;) hehe takk takk :) kjærligheten lenge leve elle ke :P ei ti vil komma når du sveve på rosa skye å damå e den tingen så e minst masitte i verden, uansett kor masitte hu e :P

Anonym sa...

Er redd for at du tar helt feil. :o)

Men Edmund ville nok vært rettere, bare for å hjelpe deg litt på vei.

ingrid sa...

eddi: hehe sjefs at du fortsatt lese innleggå mine av å t ;) takk takk forresten :)

Anonym sa...

Jeg leser faktisk ganske ofte, bare at jeg ikke alltid har tid til å kommentere så mye :)

ingrid sa...

anonym: kosele at du iallfall jære d nå, ken du e?