mandag, april 24, 2006

Vilt glømsken elle!

jaddå, sunns litt sund om konfirmantane mine av å t alså. Litt ude i siste liden åsså en del glømsken!

I helgå sko me på tur t speiderhyttå t bryne. Jodå si ingrid va litt seint ude blei informasjonen sendt på meldinga. 1 meldingen va på 3 sms'a, men eg glømte jo litt kan du sei så eg måtte senda 3/4 stykk t for å sei d eg hadde glømt.

1 melding va f.eks at d va muligheda for bading å at dei så ville bada måtte ta me bade klær.
En aen va at di måtte ha me drikkeflaska. åsså litt forskjelligt.

jaja. men neeei ikkje nok me d..
Når me komme fram t hyttå finne ingrid ud at OH SJIT! ingrid glømte å skriva at di måtte ha me grill mad. der såd me me 2 pølse å pølsebrød å en pakke me 12 pølse me pølsebrød t.. oisann!

men ikkje nok me at eg e glømsken, eg he litt uflaks og.
- koss fillen får me starta kjøleskabe? å koss koble me t gassen.. tenke tenke.
okay me fylte bruksanvisningå så godt me kunne, men d va kje nogen hit.

eg ringe t hu så har me lån av hyttå å jær, ingen respons. eg ringe t min mor, hu tar ikkje t telefon. eg ringe t min kjære, christian så tar telefonen. (halleluja) han forklare så godt an kan, men neei me fatta kje ke an meinte heilt.
- eg kan jo komma opp, eg he kje noge aent å gjer(christian)
vilt flaks! følte eg udnytta an litt ja! sjøl om eg sa an ikkje trengte..

t slutt fant olaug å hanne ud koss me sko jær. tingen va at den røde flammen sko vær same plass så an va når me tekobla an, ikkje at me måtte snu an sånn me trudde.

så eg sendte melding/ringte t christian å sa an ikkje trengte. å nevnte d me pølsene, typisk ingrid å glømma sånnt. så han sa an konne komma opp me d.. ingrid følte u udnytta an litt igjen ja, men d fekk helle vær, me va svoltne!

Ellers va d kje noge spesielt eg hadde glømt, trudde eg!

me hadde d jilt på hyttå, gjekk en liden tur, solte oss på terassen, grillte pølse, bada, hadde byttelegen/bøtteleken å boksen av før å koste osse masse. på lørdagen hadde me gryderett me sjokoladepudding t dessert. åsså hadde me jo samlinga der me snakkte om gud, jesus bibelen å sånn :)

så va d lørdagskveld å ingrid leide itte sjekklistå, kor fillen den e. Eg snakke me christian igjen, å han seie: eg kan komma opp me na eg?
nei du trenge kje d, å viss du sko gjort d e d bære at du kjæme opp i mårå.
jo d kunne an, futti for en engel. så han kom opp t hyttå på sundagen ao han.. futti alt for jille

så må d jo nevnas at me brukte en halltime å gå opp t hyttå frå parkeringsplassen, men christian brukte visst 15 min han. gidd å vær så sporty..

eg hadde iallfall ei konge helg, komme t å savna konfirmantane mine når dette året e slutt..

2 kommentarer:

ingrid sa...

d va drid jilt på tur!! futti dar e ingen så gidde kommentera helste! drid kjipt!

Anonym sa...

heija:P nå kan eg gje deg comment:) d va jillt på hyttetur me deg:D å så hette eg hannah då, å ikkje hanne;)men jah.. vatne va jo litt kaldt då.. brrr.. men me bada ligavell! d e gudd.. eg har jaffal hatt et kjekt konfirmantår:)