torsdag, april 27, 2006

Ingrid e vonbråten

ja så d nydeligga nynorska orde seie, så e eg vonbråten.. for dei så ikkje vett ke d betyr så slå d opp i ei ordbog så lære du noge nytt i dag ao!

grunnen t at eg e litt halldeprimerte e at dar e bare nogen få trufaste så gidde kommentera sjå meg! sånn så gunnr! d e for d mesta bare hu så gidde. av å t stikke steinar innom, elle anders. hende at den trofaste buss sjåføren og jer lyd frå seg.

Men ke me at når du lese ett innlegg av meg at du legge igjen en kommentar!? hadde våre sinnsjukt kjekt! hm... vett du kje koss du legge inn en kommentar? frykt ikke! eg ska forklara!

How to comment!!
onna teksten min, når du he lest ferdigt står d: Posted by ingrid, et tispunkt åsså d Magiske ordet: comments så enten e i rosa eller blått (der ska du altså trykka) så klikke du på den av desse tri: blogger, other eller anonym så passe deg best!

  1. Blogger: okay, viss du e blogger sjøl vett du d sikkert, men eg seie d forde! då trykke du på comments, skrive du d du vil i den blanka rudå, fylle inn brukernavn å passord nerføre å klikke på login and publish
  2. Other: Viss du vil at navnet ditt ska vis, elle du he heimesia. fyll ut d du vil skriva i den blanka rudå, fyll inn navnet ditt nerføre(name) å skriv inn linken til heimasiå di viss du har d, å klikk publish your comment
  3. Anonym: viss du ikkje vil nogen ska veda ken du e klikke du på anonym, fylle inn det blanka feltet. så klikke du publish your comment.

så nå kan alle så vil kommentera, å d e knall kjekt viss du jære d, sjøl om du bare seie hei elle noge aent :D

18 kommentarer:

Kristina sa...

hehe her e eg:P ska prøva i kommentera ijen, men eg må innrømma at eg e ytterst sjelden inne, og når eg e e d ikkje lenge. men ska prøva;) gla i dg uansett :P

ingrid sa...

hehe tuusen takk kristina ;) hihi

Anonym sa...

Ke d går i??!! Eg bruge tid på deg, eg bruga penga på deg, eg vil være med deg, og ke gjer du meg??!! Seff gidder gulingen å kommentere en med en såååå stor rumpe;p hehe;)

Anonym sa...

*hirr*

"Comments for dummies" :p

Rannveig sa...

yo, ska legga n liden comment her sjå deg (så får du legga t bage t meg!har nettopp skreve en vakker historie!)
men sånn ellers, nå e piano stemmaren her, mens han trykke ner G-- G-- G---- så tenke an nok; "hm skurre d??" Kjekt å veda!

U råkk man! låv u!

xd sa...

Stakar Ingrid:P=)

ingrid sa...

gulingen: min kjære chan! eg håbe dette ikkje e ett enngongstilfelle at eg får sjå din nydeligge kommentar!

anonym: hm... are you a dummie then? hehe :P gidd å sei ken du e ;)

Rannveig, ska blogga sjå deg ao! love you mest :P

gunnr: trur at hu trur at du og e en mann.. si du kalles gunnr :P hehe love you!

steinar: takk! :P

Anonym sa...

Svikter da ingen med en slik bakdel;p Så...skjedd noe særlig siden sist jeg var innom?;)

Roy-Inge sa...

god aften fagre jomfru.
siden du ber meg om å lagge igjen ein komentar, så ska eg ta meg tiå te d.

Eg helle på å laga ei sia der eg slenge ud nogen bilde frå turen te Israel i påsken, om ikje før, så håbe eg at den e oppegåande te sommaren(type Juli). Elles så misunne eg faktisk ennå då når du va i Australia (Austra-lia).
Eg føle at live bjunne å gå i nerøvebakke nå itte påske. d e så konge!

Anonym sa...

Jeg verdsetter anonymiteten min, ok? *glis*

Men jeg tror ikke du trenger å tenke så alt for lenge før du finner ut hvem jeg er, spesielt ikke hvis du ser på måten jeg unngår dialekt på, i enhver situasjon. Sådetså!

ingrid sa...

roy ingen: kem he sagt at eg e jomfru? eg e skorpion for fillen! :P
sjefs ska du t israel :)

eddi? : tippe d e deg? viss ikkje he eg kje peiling!

Anonym sa...

Hey Ingrid :)
Her e enn liden kommentar fra meg t deg :) Ska prøva å kommentera litt meir viss d glede deg!!

*Stooooor kos*

ingrid sa...

heidi: tuuusen takk :D love you masse :D

Anonym sa...

bare enn liden kommentar t sånn at du får linken t space mitt! :D
Gla i deg vennen min :D
*kosemose*

Juvelvegen 30 sa...

oki... eg ska kommentera si du spør så fint, meeen... då må du kommentera på mi :( eg ska snart skriva et nytt inlegg så du kan venta i spenning på dæ viss du vil då... teeee tenoaseeeee (vil me ha mæ oss ingrid) jajaja!

anette

ingrid sa...

anette: *trist ansikt* eg fekk kje fri t ten oase... spurte.. *snufs* eg ska komma å kommentera sjå deg!

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Anonym sa...

I want not approve on it. I assume nice post. Specially the title-deed attracted me to be familiar with the unscathed story.