onsdag, april 12, 2006

Påske happenings!!


jaddå.. go påske!!!
si d e påske må me jo laga litt gang,
å som vanligt stille ingrid me forslag t aktiviteta..



langfredag ska ingrid å olaugs turteam på tur igjen.. rutå e litt annsleis denne gongen..
me går Egersund-Klepp. Hadde våre litt sjefs å gjort dd så ett bilde på jesus sine lidelsa for øve 2000 år si rundt desse tie. Me går viss dar e ver t d, gidde kje viss d regne, e tungt nok så d e...
fant forresten ud kor langt me gjekk sist olaug... 4,3 elle 4,4 mil... pretty gudd..
Denne gongen ska me be i paosane.. så dette må bare bli bra!!! satse bare på gudd ver nå.. så blir d bra ;)

På tirsdag e d å koga egg, grilling å sosialt samvær så står på menyen!! d bler skæm jilt.. så d blir gudd!!

viss du he lust å verme på enten turen elle grilling++ så send meg en melding: 99247804

5 kommentarer:

Hanne sa...

Lykke t på spaserturen, eg trur eg nøje meg me å høra kos dåkk hadde d ittepå ;)

ingrid sa...

hanne!! du må jo verme, hadde våre galljilt å hatt deg me ;)

Anders sa...

he vilt lyst å verme men e på feri akkuratt då. tur e gildt!

ingrid sa...

anders: drid, du e hjertele velkommen på neste tur då :P

Alle:
til nå så e d ingrid(meg), solfrid, olaug, Gunn terese å Linda så ska på tur.. goe gjeng, he du lust å verme, send meg en melding ;)

ingrid sa...

turen vart desverre avlyst forde vere he våre så skiftane, men me stille sterkt om ikkje så forferdele lenge!