fredag, juni 10, 2005

helseskvib å aent skvib

d he våre sløvt me oppdateringå i d sista, d he litt me at eg holde på me PPD oppgaven min å litt me at dataen e litt klikk..

I dag åd eg en SUNNE frokost.. eg klare kje heilt bestemma meg om d va godt elle ikkje godt..
eg trur eg seie d blir godt ittekvært.. eg åd min egen heimalagde kornblanding..
mamma hadde masse forskjellige kornsorta så eg heiv oppi litt av alle.. ikkje sånn fin malte vell å merka. ittepå tenkte eg å ha rosine oppi..men d hadde me kje så eg delte opp nogen sviske å heiv oppi.. skjærte opp ei banan å heiv den oppi å heiv på litt melg å gomla d i meg. Avslutta d deiliga måltie me ett glass appelsinjuice.
eg ska sjå om eg finne ud ke kornsorta eg hadde oppi.. tar en tur på kjykkene, snart tebage, dåkk merke vell kje forskjell uansett hehe. ska me sjå:
-heilkorn hvete
-Rug
-havragryn
-ett elle aent så ligna på havragryn men større..

Denne vegå he eg vorte forkjølte ao.. hoste å snufse i ett sett. Å stemmen min e som en ustemt fiolin kvartett! (viss dåkk vett ke d e då)..Men ellers har eg d supert! Nyde d å vær heima å jobba me oppgaven.. sova litt lenger. eg kan kje sei at eg e den så jobbe mest, men eg jobbe ganske effektivt når eg fust jobbe.

Såg en sjefsfilm når eg va sjå therese på eh onsdag. Ghost d e fillen sjefsfilm.. Patrick Swazy og Demi More. Knall kjekke. En sånn film så har alt: komedie, action romantick å kjempe spennane.. årh komme så t å sjå den fleire gonge, d e sikkert hehe

ellers!
i kveld(fredag) tar eg turen t zion! Og på lordag!!! då e d avsluttning me UF avreise klokkå 3 frå bedehuse, koste 180 kr... ska ud me båd.. varte fillen så sjef... må bare sei en ting: be there!!

2 kommentarer:

Roy-Inge sa...

--> du trykke bare på UB Øvelse mestring i venstre kolonne, så e d bare å velga å vraga mellom dei filmane du vil se...

ingrid sa...

eg fant ud d... men d tog så lange ti på vår pc at eg ga opp hehe