onsdag, juni 15, 2005

ME KOM OPP I NATURFAG!!!

Kødda.... me kom kje opp i noge... tippe eg va glae!!!
leste opp hallparten ca så tog hu en pause å sa desse komme ikkje opp.. eg va me på den listå så eg jubla!!! å di andre kom helle kje opp

Ittepå rydda me me oss alle tingå våre å tømte klasseromme.. tippe eg bar på 7,2 kg bøge (måtte vega d når eg kom heim) rondt på bryne.. va fillen stress!

for å feira at me ikkje kom opp gjekk me på eleven express å kjupte is... de e fillen GUDD Mm...
Ittepå gjekk me opp på vero moda å eg kjupte ei boksa så eg prøvte i går.. å hadde lagt av.. gjekk fillen å tenkte på den bokså i heila går.. mor mi varte nok lide blie når hu ser mitt nya innkjøb.. eg he kjupt en deel bokse i d sista.. sikkert ikkje meir enn normale tenåringsjente men men! det får gå så d går mitt problem uansett :)

Itte å ha stressa heim me bøgene å slede meg litt ud fortjente eg litt t is sunns eg.. pluss at d begynte å varta litt varmt ude.. så nå sitte eg å ede vaniljeis me banan på!

seinare i dag ska eg på avsluttning me cellegruppå.. me ska på straen, glede meg en del t d ja..
-grilling
-sosialt
å muligen: BADING
sannsynlevis.. sjøl om d sikkert varte litt kaldt.. allti nogen så må bada på avsluttninga.. å eg bada jo kje på lordag.. så eg får ta en dukkert i dag viss eg får me meg nogen ;)

2 kommentarer:

ingrid sa...

elisabeth: nei eg kom kje opp i noge :) ganske grett kan du sei!
hadde d galkjekt på avsluttningå å eg måtte jo bada eg ao si hanne å kristina gjorde d ;) å d va faktisk ganske gudd.. va kje kaldt liksom.. bare gudd.. udenom at eg sunns at dei 3 brannmanedene eg såg va en del skomle..lige kje dei spesielt ikkje når du finne ud at di e sånn omtrent 1 meter i frå deg å du stresse vilt me å komma deg vekk hehe

Kristina sa...

ååå d va skamgydd!!!den følelsen ein får nor ein kåmme opp frå å ha bada i kalde sjø går ikkje an å byttast mod någe!!!d e bare så vilt gydd:D