fredag, september 02, 2005

FY Fillen så Sporty!!!

Gjett om eg følte meg slakke itte gårsdagen! då hadde eg alså:
-våre på skulen t 3
- sykla frå klepp t sveinsvoll (trur d e mydlå 7 å 10km)
- ridd t øksnevad ilag me therese å ridd øksnevadrunden = litt øve 2,5 time ridning
- sykla frå sveinsvoll t øksnevad jordbrugskule
- gått ilag me therese t krossen i klepp
- sykla siste beden heim
- gått opp å levert en nykkel (ca.2 min men aligavell!!)

Så eg føle at eg he låv å skrøyda litt

Ellers kan eg ta litt happeninga frå turen:
- hestane sunns d va gal jilt på øksnevadrunden å ville bare ta ud.. (d vil sei å galopera/stikka what ever..)
- kjente melkesyrå i fødene når eg nimma meg sveinsvoll på sykkel (på vei bort)
- Møtte et tog av traktora.. di helle nemligt på å trusje korn.. å sko male d på ei mølla å den ridde me forbi.. men d gjekk gudd d, bare litt nervøse hesta.
- ett par raohål så råkjørte forbi oss
- En HEKKANS DRITT UNGDOM så meste kjørte på osse!!! (ke fillen feile deg!!! han va kje en meter ifrå meg en gong!!!!)

3 kommentarer:

ukjent sa...

eg må virkelle sei eg e imponerte:) å du va ganske sporty i dag og, (lr me) me danse jo så ngen helta:D fytti:)

Anonym sa...

Heia eg er tilbake, altid kjekt å lesa om affærane dine, stå på!
mvh
Mr. X
eg tykkjer om deg!

ingrid sa...

iseling: hm.. ja eg e litt spesi.. men eg har godtatt d for lenge si ;) håbe bare alle andre ao jære d :P

mr.X: eg vett fortsatt ikkje kem du e, men d va jo bra at du tykkje om meg! allti jilt d ;)

hanne: hm.. tja aldri feil d!

gunnr: sant nok..