fredag, oktober 21, 2005

Eg vil bare sei unnsjull...

eg vil bare sei unnsjull t alle mine trufaste lesara. grunnen e mitt tragiska å veldigt dårligge sisteinnlegg. d e bare å beklaga. men sånn kan d gå når du ikkje finne en drid å skriva å føle du bare må oppdatera litt.. eg kunne jo skreve om oslo.. men d jore eg kje.. så t alle så lese min kjære høyt elskede blogg: Unnsjull.

Men tebage t mitt spennane liv!

he hatt en ganske okay dag på skulen. såd å vimste i to tima, øvte litt t den muntliga høyringå mi, hadde høyringå mi. alle høyringane e tverrfaglige: helsefag, sosialfag, psykologi og pedagogikk. høyringa gjekk rektigt så gudd den. fekk 5 i helse fag, 5 i sosialfag, 5+ i pedagogikk å 5+ i psykologi.. så ganske gudd ja.. beste høyringå i år alså.. drit nice...he kje fått 5+ i år så d va en del jilt kan du sei.

itte den goda høyringå blei bare dagen bære, me fekk øvetalt læraren t å sjå film, i tillegg sko hu på noge kurs greie så me sko få gå hall 2 i plassen for kvart øve 2 ganske gudd ja. filmen me ska sjå hette ¨I am Sam¨.. ska visst vær en grinefilm så d glede me oss t!!

denne helgå bler fusta frihelgå mi på leeenge.. elle sånn sjikkele frihelg, der eg ikkje ska noge liksom. ingen plana ennå. så i helgå he eg tenkt å få rydda litt, slappt av, våre en tur i stallen å komma meg ud om kveldane.. så dette bler ei gudd helg... har en gudd feeling om den ja!!

Ynsje dåkke alle ei goe helg

Ingen kommentarer: