søndag, oktober 02, 2005

Ingrid ede kattamad?

Det trudde sikkert damå på statoil! hehe

Det heila starta me at eg tog fylle med knoppen (knoph) å helge t statoil for å treffa Gunn. Når me komme bort ser eg en liden pusekatt, trudde eg iallfall. men eg såg kje meir t an å tenkte kje meir på d. så gjekk eg inn å kjupte en is. Når me kom ud igjen va den little pusongen så eg trudde eg hadde sitt der. Han mjaoa å va driid sjønne!! virka svolten, så generøse meg brakk av en liden bede av isen min. Å an gomla d i seg. DAKAR!! tenkte eg, å grubla på ke slags onde mennesk så lod katten sin gå holsvolten, å tenkte at di sikkert bare hadde hevan ud for de ikkje ville ha an meir osv osv.

-nei! eg går inn å kjøbe noge mad t an
sa eg, og gjekk inn på jakt itte noge edanes t an. mannen på statoil valsa rondt i butikken så han viste meg kor kattamaden va når eg spure an. Så gjekk me å betalte. jentå i kassen såg løye på oss.
-om dåkk har en tallerk elle noge
d hadde di seffølgele ikkje.. nimmaste me kom va en sånn serviett ting du he hamburgarane i. jodå me tog den å gjekk ud. åpna kattamaden å fekk ud littegrann. katten åd så bare d! dakar, an va drid svolten.

men me trengte ei skjei.. eg å gunn ville ikkje gå inn, me va øvebeviste om at hu damå i kassen trudde me sko eda kattamaden. jodå helge gjekk inn, å trur du kje han fekk fira skjeie.. LØYE hehe fire skjeie-> fira persona...hm...

jaja me brukte den eina skjeiå t å grava ud resten av kattamaden av boksen. å då hadde eg seffølgele fått kattamad på hennene. så fekk me knoph t å gå å henta servietta. så eg kunne torka av hennene me.

seriøst hu der statoil kånå trudde sikkert me hadde hatt oss litt av ett måltid!
hehe drid løye!! men ennå løgnare for oss så va der..

6 kommentarer:

Gunni sa...

heija ingrid:D

hahahahahahihihihihiohohohoehehehehehehe!!!:D lær mg i hjel!! så løye!! æg ao ville vårme!! hehehe:P

ser for mg hu der damå i kassenn:P hihihihi..smile for mg sjøl!! lær litt ao faktisk:Phehehe..

snakkes på mandag:D glae i dæg shnuppa:P

ingrid sa...

gunni: ja du sko våre me du ao vettu :P next time :D

ingrid sa...

hehe nei dei så kjenne meg vett at eg e litt stranghe :P

ukjent sa...

hehe Ingrid, du E kattamad, du e kje te å modstå:D goassen i klassen:p taKk får masasjen her om dajen, jore kun gudd:) koos

ingrid sa...

iselin: hehe jære mitt besta. men klassen hadde kje våre d sama uden deg!! :D du e ei av di mange solstrålene i klassen ja!! å du får adle i så godt humør... :D love ya

Anonym sa...

hehe, me eige;D