mandag, oktober 24, 2005

Litt av ei helg

Dette he våre litt av ei helg alså, masse så har skjedd..

På fredag reiste eg t bore å gjekk på møde der, før eg reiste t zion å snakkte me folk der. traff litt nye å sånn. goe gang d. Ittekvært totla eg å gunn rita heim t hu. hehe d vart litt av nogen samtaleemne så kom opp elle ke gunnr? hehe jes jes typisk veninnesnakk... men d e d så e jilt vettu.

Lørdagen når eg vakna låg gunn rita å leste. me låg å snakkte å glømte tiå, å si gunn rita måtte fiksa seg å dilla å dolla, rakk me kje bussen me hadde tenkt å ta hehe. men d gjorde ingenting.. faren t gunnr kjørte osse t klepp.
dansegruppå t gunn rita sko dansa på jærhagen så der va me å såg på. å ittepå sjekka me ud moteshowet, d va ganske fancy.. litt gudd når du ser klænå på folk i plassen for klesstativ.. d må eg sei

På kvelden reiste eg å gunnr t klippen på sandnes. å gjekk på møde der, ittepå stakk me bort på nommer 13, kafeen t klippen trur eg. før me tusla ner t ruten å venta på bussen. å der skjedde jo litt av kvært, gud va me oss den kvelden iallfall.. d e sikkert.
For å jær en historie korte. va d ett kjærestepar så krangla, han slo t hu. å når han gjekk, gjekk eg å gunnr bort for å sjå koss d gjekk me na, å trøsta na å snakkte litt me na. så kom han bort t oss, drog oss vekk i kvær sin arm å såg ganske hissige ud kan du sei.. va litt redde då, ska innrømma d. me forklarte at me sko bare sjå koss d gjekk me na, for hu såg leie seg ud. en kompis av han her fyren tog seg av jentå å en aen kompis holdt han her andre unna. å eg å gunn rita tusla bort å venta på bussen. hekkan dar e så mange dusta her i verden..

når me kom t klepp gjekk eg på bedehuse å gunnr reiste heim. Va på bønnemøde der, va fillen så gudd... å snakkte me massefolk før å itte. d va galjilt. ittepå reiste me en gjeng t tor einar. d va kosele, masse jille folk å møje goe humor... elle dårlige eg lo iallfall masse! Så prøvte eg å røyga vannpiba, d va en opplevelse, d va litt fancy.. men røyging e kje noge for meg!

glae å fornødde tusla eg inn dørene rondt hall 4...

3 kommentarer:

Gunni sa...

hehehehe:P ser d for mæg:P dæg og jengen røyga vannpiba:P hehehe..må værmæ enn gong æg ao:D hehehe...jaodådiu:P snakkes;) knall glae i dæg;)

ingrid sa...

hehe ja ser d for meg, du røyga... mm jaja eg ska kje sei noge eg hehe.. va bare eg, mads, joar grude, johnny kro å en så eg ikkje heilt vett ke hette så gjorde d, di andre såd inni ståvå...

ingrid sa...

wenche: oh jess very gudd :D bare fantastisk å du då?