tirsdag, oktober 18, 2005

kl.09.59

ja nå sidde eg her på skulebiblioteke. kjede meg noge intenst!
eg konne jo begynt å jort noge leksa, så eg egentle burde jort si eg har SJUKT møje igjen..
dette går bra, aldri i væra... åjodå d går nok på ett vis... kor bra e en heilt aen ting
akkoratt nå sidde eg på en plastikk kontorstol.. d e då time vgs sine luksus bibliotek kontorstola..
eg har på meg en svarte joggedressting og har håret i hale. på mine kjære føde he eg kvide tynne ullsokka å skatesko.. føle meg rektigt så lekker! elle kanskje ikkje men men

i nått såv eg masse.. å d va vilt gudd... konne godt låge heima heile dagen. d e så sinnsjukt gudd å såva, men kor kjedele hadde kje d våre å såve igjønå heila livet.du hadde sikkert drømt masse spennane, men du hadde jo kje opplevd noge. du hadde jo kje visst at d va drømma, si du sov liksom.. men uansett d e nok meir spennane å leva vil eg tru..sjøl om eg i dette øyeblikk kjede meg en del..
eg trur eg skrive dikte eg..d fysta eg komme på så ser me kor bra d bler... lurt ingrid, lurt!!

dikt.1
¨jeg liker move it move it¨
sa stankelbeinen
banan og karbonader
smaker ikke godt
sangen surrer i hode mitt

dikt.2
sjokolade er tingen
men ei ifra springen
finnes i butikkhylla
etter ei vill helg på fylla

1 kommentar:

ingrid sa...

jess!!! d e drid løye!!!