torsdag, mai 04, 2006

Ingrid has become a blonde!

Då he d skjedd, ingrid e offisielt blitt blondina. Nogen vil kanskje påstå at dette passe meg bære, si eg kan jær å sei litt lide lure ting t tie, men jaja! Grunnen t at eg e blondina nå e at eg fekk ei bytta me blekningsmiddel øve håve når eg va på jobb. Køddet :P nogen så trudde på d? tvile litt på d! men d e lov å prøva...

Eg har alså stript håret mitt blondt, viss nogen va usikre på ke så hadde skjedd :P Tenkte at t sommaren så va d gøy å vær litt lysare. Å di seie jo at ¨Blonds do have more fun¨. Kanskje d stemme.. hm.. eg v a jo blonde når eg gjekk i tiende og då. men me får sjå!

Ska prøva å f toge ett bilde så alle kan få sjå ingrid som blondina. Hehe
Så ke sunns dåkk om Ingrid som blondina ?
Husk å kommenter, vett du kje koss, les innlegge nerføre dette! :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hey u blond girl!

Eg må sei d at du va skam fine på håre nå!! Å d meine eg! Passe d kjempe godt!!! Konklusjonen min e; Ja t blondt hår på Ingrid sitt håve ;)

Lov ju!

ingrid sa...

heidi: tusen takk! :) så bra då :)

ingrid sa...

gunnr: aha du e fillen kinderegg men eg e glae i deg forde. d e kje heilt likt så sist gong.. men d e litt fancy :P

Anonym sa...

Snakker vi midtlivs-krise eller?;) Du må finne fram noen bilder da, så jeg får sett hvordan det ble;) Har forresten fått meg hockey-sveis, hvis jeg ikke har fortalt det allerede;)

Anonym sa...

"Blondes have more fun"....

Dette er da en løgn. Rett og slett for flertallet av guttene ser ut til å falle lettere for brunetter ifølge en analyse foretatt av ett firma i USA...

Men jeg er sikker på at du passer blondt. Jeg har tilogmed vært blond....og lilla....og gul.......

Kristina sa...

eg har sett deg og syns du passte d kjempegodt;)

ingrid sa...

chan: hehe ska prøva på d, bare drid eg ikkje har digitalt kamera! får prøva å tekobla webcamera! men trur d og e litt klikk!

eddi: hm.... eg he d jilt både som blondina å brunetta. Å når d gjelde at gutta foretrekke brunette? hm... tja komme vell heilt ann på :P å tidligere har eg ha5tt brunt, mesten svart. rødt med lyse stribe, brunt me rødt i å sikkert litt t :P

kristina: så bra :) d e litt jilt å vær lyse t sommaren, begynne å varta vande me d nå.. i begynnelsen va d bare merkele!

Roy-Inge sa...

kult...

Hanne sa...

Heisan Ingrid!

Eg he ikje sitt dg ennå, men eg e sikker på at du passe d :) Men åm du passe inn onna kategorien "blånne" vett eg ikje heilt... kjenne dg ikje så gått ennå... Men d får vell egentlig bare tiå visa ;):P

Ha enn fin dag;)

Anonym sa...

haha eg og trodde på d..så tenkte eg automatisk: Oi , hu fekk vel blekningsmiddel i auene, vippene å brynå og..! stakar ingrid.. men neida.. heh

Merete sa...

eg har sitt deg, du passte d kjempegodt! :)

ingrid sa...

hanne(usa) futti glede meg sånn t du kjæme heim!!!!

hanne: hm.. d vil tiå visa! hehe

janne: hehe kanskje.. eg e jo litt klønitte.. men nei d va nok kje tilfelle :P

merete: hihi tusen takk :D