fredag, mai 12, 2006

2.kjøretime-------> sandnes!!!

jaddå i går hadde eg min andre kjøretime! føle meg litt goe..
Me kjørte fust mod klepp stasjon, å mod kverneland før me svingte av mod øksnevad og vidare mod sandnes. kjørte litt rundt gandal. Ingrid va kje heilt blitt vande me bilen ennå å av å t sa d whoooom, wrooom når eg sjifta gir. men d va så bra så. kjørelæraren min, knud sa: jaja an lige d litt og når an får visa seg litt..spesielt i 2. å 3. gir.

men eg testa kje ud d så veldigt..
iallfal sko eg få testa ud møje meir.. me kjørte rundt i gadene i sandnes.. fekk øvt på masse på å skifta veia å d å kjøra igjønå rundkjøringa. plassering å sånn. å ittekvært vart eg ganske goe følte eg sjøl iallfall!. me tuta vidare inn igjønå forbi der me kinoen åsså ser eg d!! et lysskilt.. grønt, skifte t gult skifte t rødt.. å ingrid må stoppa for folkå ska gå øve veien. Å når eg ska kjøra vidare så daoe eg an kje en gong! :D futti stolte..

men eg kunne jo kje kjøra heile turen uden å daoan.. neeei kan kje d vett du.så når eg sko opp en av dei forferdeligge bakkane i sandnes, å såg vilt dårligt på bakketoppen å måtte stoppa opp så daoa eg an.. men eg fekk gangen på d igjen åsså va d goe gang alt ihob

åsså komme d besta me heile kjøreturen...et lyskryss... d du kjøre igjønå når du ska tebage t klepp frå sandnes..
å eg kjøre glatt igjønå *stolte*

futti begynne å få dreisen på d, men d e fillen godt eg he mange måna igjen for å sei d sånn!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ska sei..har kej hatt mer enn to kjøretimer eg..brakk armen i februar, så måtte ta en pause..men tror kje eg va liga proffe så deg på min 2. kjøretime..du må ha øvelseskjørt en del då?

ingrid sa...

janne: eg he kje kjørt så møje... kjørte null å niks mydlå november å mars trur eg d va...

Anonym sa...

du e goe ingrid! e stolte av deg:p hehe..men skriv jaffal ganddal rett;)

Hanne sa...

Du e flinke ingrid =D Glede mg t å høra merr åm kjøringå di! =) Sikkert jilt å sjå at dr e framgang!

D va knall koselig i går me potetskyding, klappeleg å sing star;)
Dåkk Klepp fålk e nogen hærlige fålk, d ska dåkk ha=)

ingrid sa...

hanne: d e så sjef at du henge me den herlige gjengen vårs :P digg you t ca 100 grade(for d e kogeponkte) :P sei frå viss d skjer noge, glatt om me joine :P

Roy-Inge sa...

gåo fårr itt, e d ikje d di seie?
D går bra d sga du se, høyre eg ein bil me litt høgt turtal mydlå giringå, så vett eg at d e du:P neidå, men lykke te!

ingrid sa...

roy inge hehe stakk ska du ha ;) ska rusan litt ekstra viss eg ser deg :P

Anonym sa...

Å kjøre bil er ingen heksekunst, og når dere jenter endelig finner utav triksene, er dere langt bedre sjåfører enn guttene. Hvorfor? Fordi dere tror ikke dere er verdensmestere på dag to med lappen, slik som vi gjør.

Problemet er bare at dere blir som regel så passive når dere blir eldre (60-100 år omtrent), og det skaper endel trafikkfarlige situasjoner! Så gi fra deg lappen når du blir 60? :o)

//Eddi

ingrid sa...

eddi: never... eg ska vær trafikk farlige så lenge eg får låv! :P

Anonym sa...

Du e goe Ingrid! :)
Men kan kje du stikka enn tur innom min blogg og?? Føle at eg skrive t veggen!!!!

ingrid sa...

heidi: klart eg ska lesa d du skrive, he forresten fått meg sånn kort...donor ting :P

hanne: jajaja glede meg t du komme heim.. grillfest ja takk!